וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה חושפים את הפרטים: חומסקי ירכוש את וירטוס?

בארץ המגף טוענים שאנשי עסקים ישראלים כולל בעלי הפועל ירושלים לשעבר, מתעניינים ברכישת קבוצת היורוליג: "השיחות רציניות"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

באיטליה חושפים את הפרטים מאחורי המהלך שעשוי להירקם בוירטוס בולוניה, במסגרתו קבוצת אנשי עסקים ישראלים כולל אייל חומסקי, תרכוש את הקבוצה.

וירטוס מתמודדת בחודשים האחרונים עם משבר ניהולי ופיננסי חריף. איש העסקים מסימו זאנטי, שהחזיק ברוב המניות, מכר לאחרונה חלק מהן בעקבות קשיים כלכליים ובקיץ האחרון הקבוצה נכנסה לקיפאון בשוק ההעברות.

למעשה, וירטוס לא החתימה אף שחקן בקיץ הנוכחי לעת עתה. כעת מספר גורמים בעלי עניין גיששו בנוגע לאפשרות לרכוש את המועדון, אבל על פי כתב "באסקטניוז" אורציו קאוצ'י, "הקבוצה בראשות חומסקי מנהלת שיחות רציניות, והמהלך עשוי להבשיל".

על פי מספר דיווחים, מי שעשויים לחבור אל חומסקי בווירטוס, הם גיא הראל ואורי אלון, ששיתפו פעולה בעבר בהפועל ירושלים. יש לציין כי וירטוס אומנם תשחק ביורוליג בעונה הקרובה, אבל היא אינה אחת מ-11 קבוצות (כולל מכבי תל אביב) שמחזיקות ברישיון השתתפות קבוע.

אייל חומסקי, הבעלים היוצא של הפועל ירושלים בכדורסל. דני מרון
יגיע ליורוליג - מאיטליה? אייל חומסקי/דני מרון

חומסקי היה חלק מקבוצת רכישה בראשות אורי אלון שרכשה את הפועל ירושלים ב-2013. בקיץ 2018, אחרי עזיבתו של אלון את הקבוצה, מונה חומסקי כמנהל שותף בקבוצה. בקיץ 2023 עזב סופית את הפועל ירושלים, אחרי שהמועדון נמכר למתן אדלסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully