וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היווניות מתעקשות: "הפרק של פיירו בישראל לקראת סיום"

במכבי חיפה מכחישים שיש כוונה למכור אותו, אבל על פי דיווח ביוון החלוץ הנחה את סוכנו לחפש קבוצה: "כל הגדולות בעקבותיו, למרות הדרישות הגבוהות"

תקציר משחק אימון: מכבי חיפה - הנבחרת האולימפית 1:2/ספורט1

מכבי חיפה מכחישה שיש כוונה למכור אותו וגם פרנזי פיירו עצמו דיבר רק לפני זמן מה על התוכניות שלו לעונה הקרובה בישראל, אבל ביוון ממשיכים לקשור את שמו לקבוצות מובילות במדינה, ומתעקשים שהמעבר מתקדם.

על פי דיווח באתר "ספורט טיים", פיירו אף הנחה את סוכנו לחפש לו קבוצה ביוון, אחרי ש"כל הקבוצות הגדולות במדינה גיששו אצלו". אריס ופאוק סלוניקי הן הקבוצות שמביעות עניין רב בפיירו בן ה-29, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי חיפה.

"בעלי אריס מעורב בעסקה באופן אישי. הוא הבין שמכבי חיפה מציבה רף גבוה ושהיא תדרוש סכום גדול עבור פיירו, אבל זה לא מרתיע אותו", נכתב בדיווח. "בשלב ראשון, הוא רוצה לקבל אור ירוק מהשחקן עצמו, ואחר כך הוא ינסה לפתור את העניינים עם מכבי חיפה".

פרנזי פיירו מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא למכירה? היוונים מתעקשים. פיירו/ברני ארדוב

כמו כן, צוין כי "פיירו מביט בחיוב על מעבר אפשרי ליוון, אחרי שביקר בה מספר פעמים בתור שחקן יריב. הוא הנחה את סוכנו לטפל בעניינים, ומאמין שהתקופה שלו בישראל עומדת להסתיים. לנגד עיניו עומד אתגר חדש".

יש לציין כי במכבי חיפה מכחישים כל העת כי פיירו עומד למכירה. על פי דיווחים מוקדמים יותר ביוון, הירוקים דרשו למעלה מ-3.5 מיליון יורו תמורתו מפאוק, שגיששה בנוגע לאפשרות לרכוש אותו. גם המנהל הספורטיבי גל אלברמן התייחס לכך אתמול במסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה, ואמר ש"אנחנו בכלל לא חושבים על אפשרות למכור את פיירו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully