וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל חתם במכבי תל אביב: "סגירת מעגל, חוזר רעב מתמיד"

22.7.2024 / 22:38

אחרי שניצח בתביעה ושוחרר מאנטליאספור, הקשר הצטרף לאלופה בפעם השלישית בחייו בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, ישתכר 430 אלף יורו לעונה: "לא יכול לחכות לחזור לשחק בבלומפילד מלא"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

שגיב יחזקאל חזר לקדנציה השלישית בחייו במכבי תל אביב. בגיל נוער הוא עבר מהפועל למכבי תל אביב, בגיל 18 פנה להליך בוררות שבסיומו חזר להפועל תל אביב, ב-2016 נרכש על ידי מכבי תל אביב תמורת 750 אלף יורו מהפועל תל אביב והלילה (שני) הצטרף לאלופה בפעם השלישית בחייו, אבל בתור שחקן בכיר אחרי שזכה בתביעה שהגיש לפיפ"א נגד אנטליאספור והפך לשחקן חופשי.

יחזקאל ישתכר כ-430 אלף יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. החתימה נעשתה בשעת ערב מאוחרת כדי שיספיק להירשם לפחות למשחק הגומלין בשבוע הבא נגד סטיאווה בוקרשט.

לאחר שחתם על החוזה, יחזקאל שילבש במכבי תל אביב את החולצה מספר 29 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במכבי תל אביב מה שיהיה סגירת מעגל עבורי. מהרגע ששמי נקשר במעבר למכבי ובמשך כל התקופה, קיבלתי המון הודעות תמיכה מאוהדים עובדה שעוררה אצלי מוטיבציה רבה. אני כבר לא יכול לחכות לחזור למגרש ובמיוחד לשחק בבלומפילד מלא. אני חוזר רעב מתמיד".

שגיב יחזקאל, מכבי תל אביב. מכבי תל אבי בכדורגל, אתר רשמי
שב לקדנציה שלישית במכבי תל אביב. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, מכבי תל אבי בכדורגל

יחזקאל כלל לא שיחק כדורגל או אפילו התאמן במסגרת רשמית בחצי השנה האחרונה, נאסר עליו לעשות זאת בשל העובדה שהגיש תביעה לפיפ"א נגד אנטליאספור, ועל כן במכבי תל אביב מבינים שייקח לו זמן להיכנס לכושר. הצהובים חיכו לו שבועות ארוכים והאמינו שבסופו של דבר יקבל את השחרור ויוכל להצטרף לקבוצה ולסייע לה באיוש העמדות על כול קו ימין - הן כמגן והן כשחקן התקפה.

יחזקאל בן ה-29 כאמור נרכש על ידי הצהובים בתקופת ג'ורדי קרויף, על אף ששלוש שנים קודם לכן נאבק כדי לעזוב, אבל לא זכה להזדמנויות ממשיות והושאל לעירוני קרית שמונה, לבני יהודה ולמ.ס. אשדוד במהלך השנים. ב-2019 הפך לשחקן חופשי וחתם במ.ס. אשדוד, ב-2021 השתדרג להפועל באר שבע ובספטמבר בשנה שעברה חתם באנטליאספור, אותה נאלץ לעזוב בינואר בעקבות מחווה שביצע לחטופים בשבי חמאס בעזה כחלק מחגיגת שער בטורקיה ובתגובה נחקר, נעצר ולאחר הליך משפטי ממושך נקבע כי החוזה הופר והוא הפך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully