וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולמאנד נפרד מדנמרק: "הנבחרת זקוקה לשינוי, זה הצעד הנכון"

המאמן שנעצר רק בחצי גמר יורו 2020, הודח בבושת פנים במונדיאל בקטאר ובאליפות אירופה בגרמניה הודח בשמינית, החליט לעזוב: "צריך מישהו שיכניס רעיונות חדשים"

צפו בתקציר: גרמניה גברה על דנמרק 0:2 ועלתה לרבע גמר יורו 2024/ספורט1

קספר יולמאנד, מאמן נבחרת דנמרק בארבע השנים האחרונות, הודיע הבוקר (שישי) על סיום תפקידו אחרי שלושה טורנירים גדולים - יורו 2020, מונדיאל 2022 וכמובן יורו 2024 שהסתיים עתה בהדחה מול המארחת גרמניה בשמינית הגמר.

יולמאנד בן ה-52 עוזב את הנבחרת הדנית בהחלטה משותפת שלו ושל ההתאחדות: "אנחנו שנתיים לפני המונדיאל הבא ואני מרגיש שהנבחרת צריכה פנים חדשות, מישהו אחר שיכניס רעיונות חדשים ובתקווה יוביל את הנבחרת הנהדרת הזו להצלחות חדשות, לעידן חדש. זה לא קשור אליי, אלא לדבר הכי טוב עבור נבחרת דנמרק", הצהיר.

מאמן נבחרת דנמרק, קספר יולמאנד. רויטרס
"הדבר הכי טוב עבור נבחרת דנמרק". יולמאנד/רויטרס

יולמאנד החזיק בחוזה עד 2026, בזכות ההצלחה הגדולה של נבחרת דנמרק ביורו 2020 - שנערך כמובן בקיץ 2021 וזכור בעיקר בשל ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן מול פינלנד. חייו של הקפטן ניצלו וגם בלעדיו דנמרק הצליחה להדהים את כולם ולהגיע עד חצי הגמר.

ביורו האחרון, כידוע, סגר אריקסן מעגל כאשר הבקיע. בדנמרק הביעו אמון ביולמאנד גם אחרי המונדיאל בקטאר, בו הנבחרת הודחה בבושת פנים כבר בשלב הבתים. אגב, יולמאנד לא היה זה שהוביל את דנמרק ליורו 2020, אבל מכיוון שהתחרות נערכה באיחור של שנה והחוזה שלו החל באוגוסט 2020, הוא זכה לעמוד על הקווים גם באליפות אירופה בקיץ 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully