וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטנית נבחרת ההתעמלות של יפן הודחה מפריז: נתפסה מעשנת סיגריה

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 11:34

שוקו מיאטה, הקפטנית בת ה-19 של נבחרת ההתעמלות האמנותית של יפן, לא תשתתף במשחקים. המאמן הודיע בדמעות: "מתנצלים, היא הייתה בלחץ גדול"

המתעמלת היפנית שוקו מיאטה. Kiyoshi Ota, GettyImages
רק רצתה קצת להשתחרר. מיאטה/GettyImages, Kiyoshi Ota

שוקו מיאטה, הקפטנית בת ה-19 של נבחרת ההתעמלות האמנותית של יפן, הודחה מהסגל למשחקים האולימפיים בפריז לאחר שהפרה את קוד ההתנהגות של הנבחרת ונתפסה מעשנת סיגריה, כך הודיע איגוד ההתעמלות היפני. החוק במדינה אוסר על עשון ושתיית אלכוהול מתחת לגיל 20.

מיאטה הגיעה ליפן אתמול לאחר שעזבה את מחנה האימונים של הקבוצה במונקו לחקירה, שאישרה את ההפרה - כולל שתיית אלכוהול. לאור זאת, הנבחרת היפנית תתחרה עם ארבע ספורטאיות במקום חמש. "אנו מתנצלים מעומק ליבנו על כך", אמר נשיא איגוד ההתעמלטת היפנית, טדאשי פוג'יטה.

יפן חלמה לזכות במדליה קבוצתית במשחקי פריז לראשונה מאז אולימפיאדת טוקיו 1964, עם נבחרת צעירה ומבטיחה. מאמן הנבחרת אמר שבעוד שהתנהלותה של מיאטה הייתה פזיזה, היא הייתה בלחץ נפשי קיצוני להופיע ברמה הגבוהה ביותר. "היא בילתה את ימיה עמוסים בכל כך הרבה לחץ", הוא אמר וניגב את הדמעות. "אני מצפה מאנשים שיבינו את זה".

יש לציין שיפן לא נחשבת למתמודדת על מדליה קבוצתית בפריז. מיאטה זכתה בארד על הקורה באליפות העולם ב-2022 והגיעה למקום החמישי בקרב-רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully