וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלאת 30 לנפילת בנו: אורן סמדג'ה הודיע שיטוס לפריז

19.7.2024 / 10:34

מאמן נבחרת הג'ודו שבנו נפל בקרב בעזה בחודש יוני, החליט להשתתף במשחקים האולימפיים: "עליי לבצע את משימתי ומחוייבותי אל מול פני העולם במיוחד בעת הזו. מטרתנו - לצד הכאב האישי והקושי - להניף את דגל ישראל בגאון בבמה החשובה ביותר בעולם"

אורן סמדג'ה בהלוויית בנו, עומר סמדג'ה ז"ל/וואלה

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הג'ודו גברים של ישראל, התראיין בשבת לוואלה ספורט ורמז שבכוונתו לצאת למשחקים האולימפיים. "אני חייב להיות בפריז בשבילם. הם גם הילדים שלי", אמר המדליסט האולימפי מברצלונה 1992, שאיבד את בנו עומר לפני חודש, לוחם בגדוד 51 בגולני שנפל בקרב ברצועת עזה.

הבוקר (שישי) הגיעה ההודעה הרשמית מהוועד האולימפי על החלטתו של סמדג'ה לצאת עם נבחרת הג'ודו למשחקים האולימפיים בפריז. סמדג'ה מסר את החלטתו הבוקר לאחר העליה לקבר של בנו - עומר היקר - במלאות 30 לנופלו.

אורן סמדג'ה  בלווית בנו  עומר סמדג'ה 21 ביוני 2024. ראובן קסטרו
אורן סמדג'ה בלווית בנו. מסר את החלטתו לאחר העלייה לקבר/ראובן קסטרו

סמדג'ה אמר כי ההחלטה נלקחה בחיבוטי נפש עם משפחתו ובעידודה של אשתו ליאת וילדיו, ובעידוד ותמיכת ראשי הוועד האולימפי הישראלי והנהלת איגוד הג'ודו הישראלי. "בתוך כל הקושי והכאב אני יודע כי עליי לבצע את משימתי ומחוייבותי אל מול פני העולם במיוחד בעת הזו. אני מחוייב לערך המצויינות, השאיפה להצלחה ולרוח הניצחון של הספורטאים שלי, הצוות המקצועי, איגוד הג'ודו והנבחרת האולימפית כולה. אנחנו נצא לתחרות בראש מורם, מתוך דבקות במטרה ורוח אחדות העם המחזקת תמיד ולבטח כעת.

"משפחתי ואני מבקשים להודות לאלפים שהגיעו וחיזקו אותנו, קראו לי לצאת למשחקים ומקיפים אותי ואת משפחתי באהבה וכח בימים הקשים שעוברים עלינו, כאשר כל נים בגופי ונפשי חשים את הכאב והאובדן. עכשיו, נהיה מרוכזים במטרה כאשר מטרתנו - לצד הכאב האישי והקושי - להניף את דגל ישראל בגאון בבמה החשובה ביותר בעולם, והידיעה שכולכם מעודדים אותנו ומייחלים להצלחתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully