וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של סטיאווה: "לא מבין את החלטת מכבי תל אביב"

סטויקה חשף שהציע לאלופה 3,000 כרטיסים למשחק בבוקרשט בתמורה ל-800 לטובת אוהדיהם בגומלין בהונגריה, אך נענה בשלילה. וגם: הסירוב לשנות את שעת הפתיחה

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

הקבוצות הישראליות לא יוכלו לארח בארץ את משחקיהן במפעלים האירופיים, לפחות לא בתקופה הקרובה בעקבות המלחמה שמתנהלת זה עשרה חודשים, ונראה שהן מבינות היטב שעליהן לפעול כדי להימנע מ"משחקי בית" שבהן יש יתרון דווקא לקבוצה האורחת.

הבוקר (שישי) בתקשורת הרומנית פורסם ריאיון קצר עם המנהל המקצועי של סטיאווה בוקרשט, מיחאי סטויקה, שבו הוא מביע פליאה על החלטת מכבי תל אביב לוותר על קרוב ל-2,000 כרטיסים לטובת אוהדיה במשחק החוץ ביום שלישי בבוקרשט - במטרה שלא לאפשר לאוהדים הרומנים להגיע בהמוניהם לגומלין בבודפשט, הונגריה, ב-31 ביולי.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

"מכבי אמרו לנו 'תתנו למה כמה כרטיסים שאתם יכולים'", אמר סטויקה, "עניתי להם שהם יקבלו 3,000 כרטיסים ושיתנו לנו 800 לגומלין, כי התכולה של האצטדיון בהונגריה היא 8,000", הבהיר המנהל המקצועי שרצה להגדיל את כמות הקהל האורח של כל קבוצה מ-5 ל-10 אחוזים.

"מכבי תל אביב ענתה שאנחנו נקבל 400 כרטיסים לגומלין. אם היא נותנת לנו רק 5 אחוז, אז מה היא חושבת? אני לא מצליח להבין למה הם לא רוצים יותר כרטיסים", הוסיף סטויקה שסיפר כי בשעות הראשונות למכירת הכרטיסים למשחק ביום שלישי בבוקרשט נמכרו כבר 5,000 כרטיסים לאוהדי סטיאווה והציפייה היא שהמגרש יתמלא בכ-30 אלף צופים.

אגב, ברומניה גם דייוחו כי מכבי תל אביב סירבה לדחות את שעת המשחק בשעה והוא ייפתח בשעה 20:30 ולא ב-21:30, למרות בקשת סטיאווה בוקרשט שרצתה לשחק כמה שיותר מאוחר בשל מזג האוויר בקיץ. הערב ב-22:00 תשחק סטיאווה מול אוניראה סלובוציה במסגרת המחזור השני בליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully