וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלק הוגאן חזר לבמה, עם נאום תמיכה "הזוי" בדונלד טראמפ

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 8:42

המתאבק האגדי נתן הופעה טיפוסית בוועידת הרפובליקנית: "כל השפלים והזבלים, מה תעשו כשדונלד טראמפ ישתולל עליכם?". מבקריו הזכירו: גזען מתאים לגזען

האלק הוגאן בוועידה הרפובליקנית מביע תמיכה במועמד דונלד טראמפ/רויטרס

האלק הוגאן נחשב לאחד המתאבקים הגדולים בתולדות ההיאבקות בארה"ב, אבל סביר להניח שעל אף הגעגועים ל"הולקסטר", רבים לא נהנו לראות אותו קורע הלילה את חולצתו שוב כמו בימיו הגדולים, כאשר לקח חלק בוועידה הרפובליקנית והילל את דונלד טראמפ על הבמה כמועמד לנשיאות.

הקהל הנלהב פרץ במחיאות כפיים סוערות כשראה את אגדת ה-WWE משחזר את הגימיק שלו מימיו כמתאבק, וקורע את החולצה בעודו שואג באנרגטיות. טראמפ, הנשיא לשעבר והמועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית, שלח לו נשיקה. "לא באתי לכאן בתור האלק הוגאן", שאג המתאבק, ששמו האמיתי הוא טרי בוליה. "אני כאן הלילה כי אני רוצה שהעולם ידע שדונלד טראמפ הוא גיבור אמיתתי. אני גאה לתמוך בגיבור שלי כנשיא הבא של ארצות הברית. הוא ינצח בנובמבר, וכולנו נהיה שוב אלופים כשהוא ינצח".

האלק הוגאן בוועידה הרפובליקנית מביע תמיכה במועמד דונלד טראמפ. רויטרס
נותן שואו. ההאלקסטר/רויטרס
האלק הוגאן בוועידה הרפובליקנית מביע תמיכה במועמד דונלד טראמפ. רויטרס
גייס את כל האנרגיות. הוגאן/רויטרס

לדברי הוגאן, "אני מכיר בחורים קשוחים. אבל תנו לי להגיד לכם משהו, אחים שלי, דונלד טראמפ הוא הקשוח מכולם... כל החקירות, ההדחות, תיקי בית המשפט, והוא עדיין עומד ובועט להם בתחת... אף פעם לא היה לנו יותר טוב משנות טראמפ. אז הייתה לנו כלכלה משגשגת, היו לנו גבולות חזקים, היו לנו רחובות בטוחים, היה לנו שלום וכבוד ברחבי העולם".

הוגאן הוסיף: "כל השפלים שלכם, כל הזבלים, כל סוחרי הסמים וכל הפוליטיקאים הנוכלים צריכים לענות על שאלה אחת - מה תעשו כשדונלד טראמפ וכל הטרומפמאנים ישתוללו עליכם אחיי?" אמר לקול מחיאות כפיים סוערות.

גם נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, עלה לנאום ואמר על טראמפ: "זה האיש הכי קשוח שראיתי, הבנאדם הכי חזק שאי פעם פגשתי בחיי".

כצפוי, רבים ביקרו את ה"מופע" של האלק הוגאן, כולל אלה שהזכירו שהוגאן נזרק מה-WWE בגלל שימוש במילים גזעניות נגד שחורים ולכן הוא "מתאים בצורה מושלמת לטראמפ", בעוד אחרים טענו שהנאום של הוגאן "מזכיר שגם הבחירות לנשיאות ארה"ב הוא הצגה אחת גדולה, כמו ה-WWE".

  • עוד באותו נושא:
  • האלק הוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully