וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב אליאסי לא יטוס עם הנבחרת לפריז. לוזון: "מקווים שיתאושש"

19.7.2024 / 7:42

אחרי הפציעה של דניאל פרץ שגרעה אותו מסגל הנבחרת לקראת המשחקים האולימפיים, גם שוערה של הפועל באר שבע לא כשיר בעקבות הפציעה במשחק ההכנה. אחרי טיפולים בסופ"ש יוחלט האם ייסע בהמשך לפריז, בינתיים לא זומן שוער נוסף לסגל. לוזון: "כולנו תקווה שיצטרף אלינו"

מחוץ לקווים 18.07.2024/אולפן וואלה

הפציעה של דניאל פרץ הייתה צרה אחת עבור גיא לוזון, וכעת הצרות באות בצרורות למאמן הנבחרת האולימפית, מספר ימים לפני משחק הפתיחה שלה באולימפיאדה. השוער המחליף, ניב אליאסי, נפגע במהלך משחק ההכנה שהסתיים ב-0:2 על מכבי פתח תקוה, הוחלף לאחר מספר דקות ונלקח להמשך בדיקות בבית החולים, שם אובחן עם פציעה שתשבית אותו לתקופה הקרובה, והוא לא יצטרף לסגל האולימפית למשחקים האולימפיים בצרפת.

מההתאחדות נמסר: "ניב יעבור מספר טיפולים במהלך סוף השבוע, שם יוחלט האם יוכל לקחת חלק במשחקים האולימפיים או לא. לעת עתה, לא זומן שוער נוסף לסגל. לפי הערכה רפואית ולאחר מספר בדיקות במהלך הלילה בבית החולים שיבא, אין פגיעה בכלי הדם, אלא מכה יבשה בשריר הירך (רגל עץ)". המאמן גיא לוזון אמר: "כולנו תקווה כי ניב יתאושש מהפציעה ויצטרף אלינו לפריז בימים הקרובים".

ניב אליאסי, שוער הנבחרת האולימפית עם בוני גינצבורג. ברני ארדוב
חוסר מזל לאולימפית. ניב אליאסי/ברני ארדוב

כזכור, אליאסי נפגע בניסיון להקדים את אנאס מחאמיד, נאנק מכאבים וירד לספסל, ומי שיחליף אותו בין הקורות בנבחרת הוא עומר ניראון, כשרוי ששון יהיה שוער מחליף נוסף בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully