וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה רשמית של ברצלונה לאולמו, טרייד בין טוטנהאם לוילה

הקטלאנים מציעים לקשר חוזה לשש שנים ופיצוי של 60 מיליון ללייפציג, לו סלסו וג'ייקוב רמזי עשויים להחליף קבוצות. מוראטה חתם במילאן

מחוץ לקווים 18.07.2024/אולפן וואלה

העברות

* אלברו מוראטה, קפטן נבחרת ספרד שאותה הוביל לזכייה באליפות אירופה, חתם במילאן. הוא סיים את חוזהו באתלטיקו מדריד ובחר לעבור לרוסונרי, חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.

* ג'יידן פילוג'ין, שלאחרונה הוזכר גם כמועמד לברצלונה, חתם באסטון וילה. שחקן הכנף בן ה-22 שווילה מכרה להאל סיטי רק לפני שנה תמורת כ-6 מיליון יורו, חזר בתמורה ל-15 מיליון יורו בחוזה עד 2029.

* קספר שמייכל, השוער הדני בן ה-37, חתם לעונה הקרובה באלופת סקוטלנד - סלטיק.

שמועות

* ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני טוענים: ברצלונה העבירה הצעה רשמית לרכישת דני אולמו. בארסה מציעה לאחד מכוכבי היורו חוזה לשש שנים, ומוכנה לרכוש אותו מר.ב. לייפציג תמורת 60 מיליון יורו.

* על פי דיווח בארגנטינה, טוטנהאם ואסטון וילה סיכמו על טרייד: ג'ובאני לו סלסו יעבור לוילה (שם יחבור לדיבו מרטינס), בעוד ג'ייקוב רמזי יעבור לספרס, שגם יקבלו 19 מיליון ליש"ט.

* לאחר צירופו של לני יורו, פבריציו רומאנו מדווח שמנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום גם מול מנואל אוגרטה. הקשר האורוגוואי של פריז סן ז'רמן צפוי לחתום בשורות השדים האדומים, פ.ס.ז' לא תעמוד בדרכו בשל רצונה לצרף את ז'ואאו נבש מבנפיקה.

* אנגולו קאנטה יחזור לפרמיירליג? קשר נבחרת צרפת, שבשנה שעברה סיים חוזה בצ'לסי ועבר לאל איתיחאד הסעודית, במו"מ עם ווסטהאם. הפטישים מוכנים לשלם עבורו 20 מיליון ליש"ט, המכשול העיקר הוא שכרו הגבוה של השחקן בן ה-33 והעובדה שנשארו לו שנתיים בחוזה.

* ב"גלובו" טוענים שצ'לסי מעוניינת להחתים את אנדראס פריירה. הבלוז מוכנים להציע לפולהאם 42 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי.

* דיווח בצרפת העלה את האפשרות שבאיירן מינכן תשאול את צ'אבי סימונס מפריז סן ז'רמן לעונה הקרובה, כשהקבוצה הגרמנית תתחייב לרכוש אותו בסוף העונה הבאה תמורת 90 מיליון יורו.

* בספרד וארגנטינה מדווחים שאיקר מוניאין, שסיים את חוזהו באתלטיק בילבאו, הקבוצה בה שיחק כל חייו, בדרך לריבר פלייט.

* על פי "סקיי ספורטס" גלאטסראיי ופולהאם הביעו עניין בסקוט מקטומיניי. מנצ'סטר יונייטד לא מעוניינת למכור את הקשר הסקוטי, כשהקוטג'רס צפויים להגיש הצעה על סך 17 מיליון ליש"ט.

* באנגליה העלו את האפשרות שארון רמסדייל יושאל מארסנל לאחת מקבוצות הפרמיירליג. לפי הדיווח, התותחנים רוצים שהשוער האנגלי יקבל דקות משחק.

* בדרך לאלופת גרמניה? ב"בילד" טוענים שבאייר לברקוזן עשויה לצרף בחינם את ג'ואל מאטיפ, הבלם ששוחרר מליברפול.

* כפי שדווח בגרמניה: מרקו רויס בדרך לארצות הברית על מנת להשלים מעבר ללוס אנג'לס גלאקסי.

* מרטין ברייתווייט יחתום באולימפיאקוס. הדני בן ה-33, אקס ברצלונה ובשנתיים האחרונות באספניול, נחת באתונה וכבר עבר בדיקות רפואיות לקראת החתימה.

* כוכב נוסף שמגיע לאתונה זהו אריק לאמלה, שצפוי לנחות הערב ביוון לקראת מעבר לא.א.ק אתונה. הקשר הארגנטינאי בן ה-32 סיים חוזה בסביליה והפך לשחקן חופשי.

* המגן הדני רסמוס כריסטנסן יושאל מלידס יונייטד לאיינטרכט פרנקפורט. הגרמנים יקבלו אותו בהשאלה לעונה, עם אופציית רכישה בגובה 15 מיליון יורו.

סרג'י רוברטו, ברצלונה, חוגג עם בת זוגו קורל סימנוביץ'. חשבון הטוויטר של סרג'י רוברטו,
לא יחכה? רוברטו/חשבון הטוויטר של סרג'י רוברטו

* "מונדו דפורטיבו": אחרי שחוזהו בברצלונה הסתיים ב-30 ביוני אחרי 14 שנה במועדון, סרג'י רוברטו החליט שהוא לא מחכה לברצלונה, שצריכה לבחון את נושא הפייר-פליי לפי שתציע לו חוזה חדש, והשחקן בן ה-32 החליט שהוא נפרד מברצלונה ובוחן את האופציות שיש לו. הוא קיבל הצעות מוולנסיה וסביליה, אבל מעדיף לשחק באנגליה, אחרי שקיבל הצעה מהפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully