וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל: "מתגעגע למגרש. ניפגש בקרוב בעזרת השם"

החלטת פיפ"א טרם פורסמה, אך השחקן שעורך אימונים אישיים ומצפה שחוזהו באנטליאספור יבוטל בהקדם כתב באינסטגרם: "רעב יותר מאי פעם לעשות את הדבר שאני הכי אוהב"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

שגיב יחזקאל מצפה בקוצר רוח לקבלת הפסיקה מפיפ"א בעניינו ומבין שזה אמור לקרות בקרוב מאוד. הבוקר (חמישי) פרסמנו על כך ששלושת הדיינים שישבו על התיק שלו מול אנטליאספור, סיימו את כתיבת פסק הדין ואמורים לפרסם את ההחלטה בהקדם. כנראה שבשל כך, יחזקאל אחרי תקופה ארוכה פרסם בחשבון האינסטרם שלו פוסט הנוגע לנושא ובו רמז על חזרתו המתקרבת למגרשים.

כידוע, יחזקאל עורר סערה בטורקיה בעקבות מחווה לחטופים שבשבי החמאס כאשר חגג שער במדי אנטליאספור באמצע חודש ינואר. הוא נלקח לחקירה ומיד עם שחרורו ממעצר עלה על טיסה וחזר לישראל. קבוצתו הטורקית התנערה ממנו, נשיא המועדון אף דיבר על כך בתקשורת הטורקית ויחזקאל בתגובה פנה לפיפ"א בטענה להפרת חוזה ודרישה לקבל מעמד של שחקן חופשי. מאז הוא לא יכול לשחק או להתאמן בשום מסגרת קבוצתית ועורך אימונים אישיים, בתקווה שכבר תסתיים הסאגה שנמשכת זמן ארוך מהרגיל.

הערב, אחרי תקופה ארוכה שלא פרסם פוסטים הנוגעים לקריירה ברשתות החברתיות, יחזקאל העלה סרטון שלו עורך אימון אישי וכתב: "מתגעגע למגרש ורעב יותר מאי פעם לעשות את הדבר שאני הכי אוהב. ניפגש בקרוב בעזרת השם".

יחזקאל צפוי לחתום במכבי תל אביב שממתינה לו תקופה ארוכה, אולם מכבי חיפה, אם השחקן אכן ישוחרר על ידי פיפ"א ויהפוך לשחקן חופשי, תעשה ניסיון נוסף לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully