וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברה בטיקטוק: המהלך של אוהדי ברצלונה לרכישת ניקו וויליאמס

שחקן הכנף מבוקש במועדון הספרדי שמתקשה להגיע לסיכום על סכום ההעברה, אך קמפיין של הקהל כלל "תרומה" להבאתו דרך הרשת החברתית

מחוץ לקווים 18.07.2024/אולפן וואלה

עוד לפני יורו 2024 החלום של אוהדי ברצלונה היה לראות את ניקו וויליאמס מגיע אליהם בקיץ, ואחרי שיתוף הפעולה עם לאמין ימאל והיכולת של שחקן הכנף בן ה-22 של אתלטיק בילבאו, החלום הפך למשמעותי יותר ונראה שגם וויליאמס בעצמו רוצה ללבוש את המדים של בארסה בעונה הבאה.

עם שווי של 70 מיליון יורו ומחיר של יותר מ-60 מיליון יורו שבילבאו דורשת עבור וויליאמס, נראה כי רבים המועדונים שהיו רוצים לשים את היד על הכישרון הספרדי, אבל לברצלונה יש בעיה כלכלית לא פשוטה שמקשה עליה להעמיד סכומים כאלה עבור שחקן אחד מבלי למכור בצורה משמעותית ורחבה.

לבעיה הזאת מצאו אוהדי ברצלונה פתרון, דווקא ברשת החברתית "טיקטוק", שם החלו "לתרום כסף" עבור המועדון בפוסטים הרשמיים של ברצלונה. עם חשיפת המדים של הקבוצה לעונה הבאה, אוהדים רבים החלו לשלוח כסף דרך הטיקטוק למועדון הספרדי, כשרוב התגובות הן "הכסף הזה עבור רכישת ניקו וויליאמס".

על פי דיווחים בספרד, ברצלונה היא המועמדת הראשית לקלוט את וויליאמס בקיץ הקרוב, כשהשחקן בעצמו רוצה מאוד להיות חלק מהקבוצה בשנה הבאה ולהמשיך את שיתוף הפעולה המופלא עם ימאל גם ברמת המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully