וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים: למי שייך ירין לוי?

18.7.2024 / 16:50

יותר מדי מידע סותר, אוהדים זועמים והכל נופל על הקשר הצעיר שעבר מהכרמל לבירה ולא מבין על מה המהומה. כל הפרטים על ההסכם

מחוץ לקווים 18.07.2024/אולפן וואלה

אוהדי בית"ר ירושלים מציפים בהודעות את הנהלת המועדון, הצוות המקצועי ואת הקשר ירין בנוגע לעתידו מעבר לעונה הנוכחית. כזכור, בתחילת החודש הודיעה בית"ר על צירופו ממכבי חיפה בחוזה לעונה ובהודעה הרשמית על מעברו הובהר כי "במסגרת ההסכם בין בית"ר למכבי חיפה, המועדון מחזיק כעת באחוזים מכרטיסו של השחקן ויכול להשלים את רכישתו במידה וירשים".

בימים אלו נמצאת בית"ר במחנה האימונים, ושם כמובן שגם נמצא לוי שמרגיש חסר אונים ולא מבין על מה המהומה. נעשה סדר: ירין לוי הושאל לבית"ר לעונה הקרוב ואם ישחק 30% מהדקות, בית"ר תוכל לקבלו בהשאלה לעונה נוספת ובסיומה הכדור יחזור לידיים של מכבי חיפה.

איפה הבעיה? שכחלק מההסכם, השחקן אמור לחתום חוזה במכבי חיפה למספר שנים בשל העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה הקרובה. אם לאחר שנתיים מכבי חיפה תרצה להחזירו, היא תוכל לעשות זאת כשלבית"ר יישארו 50% מכרטיס השחקן.

ירין לוי, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. ירין לוי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

למעשה, לבית"ר ירושלים יש זכויות על השחקן לשנתיים הקרובות שלאחריהן הדברים יהיו בידיים של מכבי חיפה. אפשר להניח שיהיו עוד עסקאות בין המועדונים בעתיד (מכבי חיפה מעוניינת בעדי יונה, למשל) ולא מן הנמנע שבתרחיש כזה יעבור ירין לוי לבית"ר בחוזה ארוך טווח ולא במסגרת השאלה.

מי שנפגע יותר מכל כעת זה השחקן, שהגיע לבית"ר ירושלים בטירוף גדול, עבר לגור בירושלים, התחבר למועדון ומאוד רוצה להצליח. בית"ר מצדה תהיה חייבת לנטרל אותו מהרעשים מסביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully