וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוכל לרכוש אותו אם ירשים": ירין לוי חתם בבית"ר ירושלים

2.7.2024 / 16:41

הקשר בן ה-18 עבר ממכבי חיפה לבירה בהשאלה לעונה, אך לצהובים-שחורים אחוזים מכרטיס השחקן שלו ואופציה להשלים את רכישתו

הצגת הסגל של נבחרת ישראל לאולימפיאדה/ההתאחדות לכדורגל

בית"ר ירושלים כבר אישרה שהקשר בן ה-18 ירין לוי יצטרף אליה ממכבי חיפה, אבל היום (שלישי) המעבר הושלם רשמית. לוי חתם לעונה הקרובה ולפי הודעת המועדון, "אם ירשים המועדון מחזיק באחוזים מכרטיסו".

לוי, שנתון 2005, כבש בעונתו האחרונה בליגת העל לנוער שישה שערים ורשם בין היתר הופעות בנבחרות ישראל עד גיל 17, 18 ו-19. כעת מכבי חיפה ובית"ר ירושלים מחזיקות כל אחת ב-50 אחוז מכרטיס השחקן שלו ובעוד שנה תתקבל החלטה היכן ישחק בעונת 2025/26 והלאה, בהתאם ליכולתו בעונה הקרובה.

"מדובר בכישרון גדול שצריך ויקבל דקות משחק בבית"ר ירושלים על מנת שיתפתח לשחקן מוביל בעתיד", נכתב בהודעה הרשמית שמסרה בית"ר ירושלים, "במסגרת ההסכם בין בית"ר למכבי חיפה, המועדון מחזיק כעת באחוזים מכרטיסו של השחקן ויכול להשלים את רכישתו אם ירשים".

ירין לוי, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יירכש אם ירשים. ירין לוי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לוי אמר לאחר החתימה: "שמח לפתוח את עונת המשחקים הקרובה במדי בית"ר ירושלים. אני שמח שהמועדון רצה ובחר בי להיות חלק מהסגל העונה ואני מקווה מאוד שאצליח להגשים את השאיפות שלי להיות שחקן מוביל ולתרום למועדון כל כך גדול ומפואר. אני רוצה להודות להנהלה ולצוות המקצועי על האמון, ומכאן חובת ההוכחה עליי והיא מתחילה מהאימון הראשון ועד לדקה האחרונה של העונה".

המנהל המקצועי, אלמוג כהן אמר לאתר הרשמי: "ירין שחקן מוכשר, טכני וחכם, ואני מאוד שמח שהוא יהיה תוספת לסגל שלנו. אנחנו ממשיכים לעבוד על הבניה של הקבוצה, מתוך מטרה לעמוד במטרות שלנו וביכולת לשחק כדורגל שוטף כפי שאנחנו מצפים מעצמנו. אני מברך את ירין על החתימה, ומכאן מתחילה העבודה הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully