וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לכישרון גיל": טניסאי השולחן שהגיע לצמרת העולמית

ציגי דיקשטיין, עו"ד, וחשבונאי, רשם הישג מרשים במסגרת אליפות העולם לסניורים ברומא, איטליה (קטגוריית גיל 50 פלוס) עם העפלה לשלב ה-1/32 היוקרתי וסיים במקום ה-18 בעולם: "הכישרון יכול לפרוץ בכל זמן אם אהבת המשחק זורמת בעורקיך"

עו"ד ציגי דיקשטיין. יחצ,
עו"ד ציגי דיקשטיין/יחצ

ציגי דיקשטיין, עו"ד, וחשבונאי, רשם הישג מרשים במסגרת אליפות העולם לסניורים ברומא, איטליה (קטגוריית גיל 50 פלוס) עם העפלה לשלב ה-1/32 היוקרתי. הוא סיים במקום ה-18 בעולם.

בראיון מיוחד עימו התייחס ציגי, אלוף ישראל ל-2024, להישג האישי המרשים שביסס את מעמדו כשחקן מוביל ברמה הבינלאומית בקטגוריית גיל 50+. "אחרי שזכיתי לראשונה באליפות ישראל השנה בקטגורית גילאי 50 פלוס, אחרי לא פחות מ-6 שנים בהן סיימתי כסגן, זכיתי לקחת חלק עם משלחת מכובדת של שחקנים ותיקים באליפות העולם לסניורים ברומא, בה השתתפו כ-8000 שחקנים מכל העולם. זוהי למעשה תחרות טניס השולחן הגדולה ביותר שהתקיימה אי פעם".

לאחר ניצחונות בשלב הבתים הראשון מול יריבים מבלגיה, צרפת ודרום קוריאה, העפיל דיקשטיין לשלב הנוק-אאוט. בשלב ה-1/256 התמודד דיקשטיין מול יריב גרמני, עליו הצליח לגבור בתום מותחן מורט עצבים בתוצאה 2:3, כולל 9:11 במערכה החמישית והמכרעת. גם בשלב הבא (1/128) המשיך דיקשטיין למותחן נוסף, שהסתיים באורח פלא בתוצאה זהה והכי צמודה שיש, 2:3 (9:11 במערכה החמישית), הפעם מול יריב פינלנדי. גם השלב הבא (1/64) האיר פנים לדיקשטיין שהרשים עם 0:3 מול יריב צרפתי בדרך לשלב ה-1/32.

מסע הקסם של הנציג הישראלי שלנו הגיע לקיצו פסע רגע לפני שמינית הגמר, אחרי שנחל הפסד 3:0 מול יריב פולני, שסיים כסגן אלוף העולם את האליפות. במקביל, העפיל דיקשטיין יחד עם שותפו אבי נזרין לשלב ה-1/128 בטורניר הזוגות לגברים (קטגוריית גיל 50 פלוס).

ציגי דיקשטיין. יחצ,
ציגי דיקשטיין/יחצ

בסיום סיפר ציגי: "אפשר לסכם שלכישרון אין גיל. הוא יכול לפרוץ גם בגיל מאוחר, אם אהבת המשחק זורמת בעורקיך. תודה גדולה לאשתי היקרה דורית ול-2 בנותיי, טוני וניקה, ולמועדון שלי הפועל לוד והצוות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully