וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מלך השערים ובכר סיפסל אותי. זה היה הזוי"

ז'אן-פיליפ קראסו סגר חשבון עם מאמן מכבי חיפה אחרי שעזב את הכוכב האדום: "דרשתי שיחה איתו, זה רק גרם לדברים להידרדר"

תקציר משחק אימון: מכבי חיפה - הנבחרת האולימפית 1:2/ספורט1

חודשים ארוכים אחרי שפוטר מהכוכב האדום בלגרד, בסרביה עדיין נזכרים מפעם לפעם בברק בכר, ולרוב זה בהקשרים שליליים. אתמול (רביעי) מיהרו לצטט בסרביה את דבריו של ז'אן-פיליפ קראסו, החלוץ מחוף השנהב ששיחק תחת המאמן הישראלי במועדון הסרבי, ונותר עם טעם חמוץ מהתקופה בה שיתפו פעולה.

"באוקטובר הייתי מלך השערים של הקבוצה. כבשתי שבעה, בישלתי שלושה, הייתי בכושר מצוין. ואז, פתאום, המאמן החליט להוריד אותי לספסל", אמר קראסו בריאיון לתקשורת הצרפתית אחרי שעזב את הכוכב האדום וחתם בפריז FC מליגת המשנה. "בהתחלה חשבתי שהוא מספסל אותי כדי לשמור עליי לקראת המשחקים בליגת האלופות, אבל כשהגיעו המשחקים הללו, מצאתי את עצמי שוב על הספסל. אמרתי לעצמי שאני חייב לגשת אליו ולדבר איתו ישירות. שאלתי מה עליי לתקן, מה החסרונות שלי בעיניו. הוא העיר לי על ההגנה, למרות שהייתי יצרן השערים הכי טוב בקבוצה. לא הבנתי מה הוא רוצה. בסופו של דבר, השיחה בינינו רק גרמה לדברים להידרדר, והמעמד שלי צנח לתחתית".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
שחקנו לשעבר ביקר, בסרביה מיהרו לצטט. בכר/עיבוד תמונה, צילום: רויטרס

יחד עם זאת, מציין קראסו כי "אין לי זכות להתלונן. שיחקתי בליגת האלופות, וזה חלומו של כל כדורגלן. לפגוש את מנצ'סטר סיטי היה חוויה אדירה. בישלתי נגד יאנג בויז. זה היה הניסיון הראשון שלי מחוץ לצרפת, ואני לא רוצה להכתיר אותו בתור כישלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully