וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן מחפש קבוצה בחו"ל. ההחלטה בעניין יחזקאל התקבלה

18.7.2024 / 10:45

אחרי שהבין שהוא לא בתכניות של לאזטיץ', כהן מחפש קבוצה חדשה ויתפשר על מועדון מהדרג השני בישראל רק בתור מוצא אחרון. מכבי תל אביב מבינה שתצטרך להשלים את שכרו. המתנה מתוחה במועדון: דייני פיפ"א יפרסמו בקרוב את הפסיקה בפרשת יחזקאל

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

יונתן כהן מחפש מחדש את דרכו בחו"ל. חלוץ מכבי תל אביב אינו מעוניין לשבת בקרית שלום כעצם בגרון והעובדה שלא נספר לסגל במשחק אלוף האלופים השבוע, הייתה הרבה יותר מרמז מבחינתו.

בית"ר ירושלים שהייתה הרצינית ביותר לגביו לפני כחודש, המשיכה הלאה והחתימה שחקנים אחרים וכעת כשז'ארקו לאזטיץ' נתן לכהן להבין שהוא לא בונה עליו לעונה הקרובה, הכיוון של השחקן הוא למציאת קבוצה בחו"ל.

נציגיו של כהן מחפשים לו מועדון חדש, כאשר ברור גם למכבי תל אביב שהיא תצטרך להשלים את שכרו בחוזה על סך של 400 אלף יורו נטו, שיש לו במכבי תל אביב. בניגוד למכבי תל אביב שם הוא נתקע ומקוטלג כשחקן קו, כהן משווק לאירופה כחלוץ שני שמשחק מתחת לחלוץ המרכזי.

ההעדפה היא כאמור למצוא קבוצה בחו"ל, אבל אם לא תישאר לו ברירה, הוא יצטרך לשחק בקבוצה מהדרג השני בארץ ולנסות במדיה לשקם את הקריירה שלו, שהלכה לאיבוד מאז יצא מישראל לפיזה.

יונתן כהן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
המסר עבר. יונתן כהן/אריאל שלום
שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
הפור נפל. יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

שלושה שבועות לאחר הדיון בעניינו בפיפ"א, שגיב יחזקאל עתיד לשמוע את הפסיקה בעניינו בקרוב. שלושת הדיינים שישבו על התיק שלו מול אנטליאספור, סיימו את הפסיקות שלהם ואמורים לפרסם אותן בקרוב.

בהנחה שיפסקו לטובתו וישחררו אותו מהמועדון הטורקי שגירש אותו, יחזקאל יצטרף אל מכבי תל אביב ובכל מקרה יזדקק לזמן ממושך כדי להיכנס לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully