וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה לנשמה: השילוב הקסום שבין ספורט לריפוי הנפש מונצח בתערוכה מיוחדת

סיורים מיוחדים בתערוכת צילומים שאצר אלכס ליבק המתעדת טיפול באמצעות גלישת גלים לנפגעי ה 7 באוקטובר כחלק מפסטיבל הגלישה של ישראל

הגל שלי. יניב אברמוביץ,
הגל שלי/יניב אברמוביץ

מחפשים פעילות מהנה וייחודית לסוף השבוע? עמותת הגל שלי, בשיתוף עם עיריית תל אביב ונמל יפו דואגים לכם בדיוק לזה - בסוף השבוע הקרוב (19-20 ביולי, ימים שישי שבת) ייערך פסטיבל תרבות הגלישה של ישראל עם כל החוויות, המוצרים, והמוזיקה מעולמות הגלישה, לרבות דוכנים, פעילויות לילדים, מכירות מיוחדות.

השנה יתקיימו סיורים מודרכים מרגשים ומרתקים בתערוכה ייחודית ומרגשת בשם "ליפול ולקום" המציגה את תהליך השיקום שעברו נפגעות ונפגעי ה 7 באוקטובר ( ניצולי הנובה, קהילות מפונות בזכות פעילות על עמותת הגל שלי.

באי התערוכה, יזכו לסיורים של משתתפי התכניות הטיפולית אשר החזירה להם את הביטחון והשליטה בחיים מזווית אישית ומרגשת. בנוסף, יחשפו הצלמים והמדריכים את הסיפורים המרתקים שמאחורי העדשה.

בתערוכה לוקחים חלק כ-25 צלמים ביניהם צלמים מקצועיים וחובבנים שחלקם עברו בעצמם את התוכנית הטיפולית בעקבות הטראומה, וחשו צורך לתעד את התהליך הרגשי שחוו הם וחניכי עמותת הגל שלי מאז 7 באוקטובר.

הקהל יוכל להתרשם מ- 66 תצלומים המתעדים התמודדויות מול הים, מציאת האיזון והשלווה הן על הגלשן והן בחיים. בתמונות מצולמים קהילות רבות שנפגעו ב- 7 באוקטובר ומצאו מזור בתוכנית הטיפולית בין הגלים.

ניתן לרכוש את התמונות שעלות רכישתן תועבר לעמותה להמשך פעילותה עבור התכנית לנפגעי טראומה.

הגל שלי. איגור חייטוביץ,
הגל שלי/איגור חייטוביץ

ירון וקסמן, מנכ"ל וממייסדי מעמותת הגל שלי: "התערוכה 'ליפול ולקום' מספרת את סיפור הבנייה מחדש לאחר 7 באוקטובר. זהו סיפור קשה, כואב וארוך, שמסופר דרך עיניים טובות. בין התמונות והרגעים המיוחדים, ניתן לראות את האומץ, הכח והתקווה של חבר'ה שלמרות הכל - עושים דרך ומעיזים לקום מחדש, ליפול, לקום, להתמיד ולהתמודד. מדובר על זווית חדשה ויוצאת דופן, שמאפשרת מבט מחודש על התהליכים האלו. אנו מודים מכל הלב למשתתפים על האמון, ולשותפים שלנו על ההתגייסות והדרך."

קובי ירדני, מנהל נמל יפו של עיריית תל אביב- יפו: "מאז 7 באוקטובר פותח נמל יפו את שעריו לתערוכות ויוזמות המסייעות לנפגעי ונפגעות וניצולי וניצולות האירועים כמו גם משפחות החטופים והחטופות ומשרתי ומשרתות המילואים. גם בתערוכה זו אנחנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע לנמל, לחוות, להתרשם ולתמוך בפעילות המבורכת של עמותת "הגל שלי" המלווה בהליך שיקום הנפגעים."

  • עוד באותו נושא:
  • גלישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully