וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי הרבה יותר טובה מסטיאווה, זהבי שיחק עם גאקפו"

סטויקה המנהל המקצועי של הרומנים הגיב להצהרה של בקאלי שסטיאווה פייבוריטית: "ראיתי שהוא נפל בפח של "טרנספר מרקט", בואו לא נשחק אותה. זהבי שחקן שהרוויח 20 מיליון בסין"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

סטיאווה בוקרשט העפילה בקלות יתרה לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, אחרי שביום שלישי בביתה ניצחה 0:4 את וירטוס בגומלין והשלימה תוצאת 1:11 בסיכום המשחקים מול אלופת סן מרינו, כל הדרך למפגש עם מכבי תל אביב. ביום שלישי הבא (23.7) ייפגשו השתיים ברומניה וכעבור שמונה ימים בבודפשט, הונגריה, שם תארח אלופת ישראל בעקבות המלחמה בארץ.

עם סיום המשחק נגד וירטוס, הבעלים של סטיאווה ג'יג'י בקאלי, שידוע כדמות פרובוקטיבית בלשון המעטה, נשאל על צמד המפגשים עם אלופת ישראל ואמר ש"מכבי תל אביב שווה 23 מיליון יורו והיא קבוצה טובה, אבל איך היא יכולה להיות יותר טובה מאיתנו? אנחנו שווים 33 ומכבי 23. השחקן הכי טוב של מכבי שווה 4 מיליון יורו, תפסיקו להגיד לי שהיא יותר טובה, אולי יש מי שמחפשים תירוצים למקרה שלא עלה שלב. אנחנו חייבים לעבור את מכבי תל אביב".

ערן זהבי לצד נדב נידם מכבי תל אביב. דני מרון
"מכבי הרבה מעל הרמה שלנו". סטויקה/דני מרון

אלא שמסתבר שמיחאי סטויקה, המנהל המקצועי של סטיאווה, לא ממש מסכים עם הבוס שלו ובריאיון לתקשורת המקומית הוא אמר: "יש הרבה בלבול. ראיתי אתמול שגם ג'יגי נפל בפח של האתר הזה, טרנספרמרקט. בטרנספרמרקט יש כמה בחורים שחשבו לעשות אתר ולשים מחירים. הם קובעים אותם איך שהם רוצים".

"למשל, השווי של קניקובסקי ב"טרנספרמרקט" לא משקף בהכרח את המשכורת האמיתית שלו במכבי תל אביב. מכבי ידועה כקבוצה טובה ששכר הממוצע בה גבוה בהרבה מ-700,000. לאקדמיה של מכבי יש תקציב גדול יותר מקבוצות המשנה בישראל. זה כדי להבין מי מכבי תל אביב. זאת קבוצה מיוחדת, לכן היא עשתה את ההופעות האלה באירופה, היא לא מייצגת כדורגל שלא ברמה שלנו. היא הרבה מעל הרמה שלנו".

סטויקה התייחס כמובן גם לזהבי והוסיף: "אני גם מאמין שנשחק מולם מצוין ונהיה מאוד מרוכזים. יש לנו סיכוי, אבל בואו לא נשחק אותה יותר מדי. ערן זהבי, השחקן מספר 1 שלהם, הרוויח 20 מיליון שכר בסין והיה מלך השערים של סין, בתקופה שבה כל אחד יכול היה להיות מלך השערים שם כי היו המון כסף בסין".

"זהבי, בגיל 34, חתם בפ.ס.וו איינדהובן, שם היה גם גאקפו. הבחור שיחק עם גאקפו בקבוצה, פתח והבקיע באופן קבוע בגיל 34 בפ.ס.וו איינדהובן. הוא שחקן כדורגל מאוד טוב. אני מקווה שניתן פייט, אבל חייבים להיות מאוד טובים. לדעתי, מכבי היא הפייבוריטית", אמר מיחאי סטויקה, ב"פרימה ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully