וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה "היסטורי"? בארה"ב עקצו את בוורלי, דוויט הווארד הצטרף

המעבר של הגארד הוותיק להפועל תל אביב ממשיך להכות גלים בארה"ב, ואחרי שנחשף שכרו, כולם משוכנעים: לא היה לו הצעות ב-NBA. גם באירופה בדקו: עד כמה החוזה שלו באמת חריג?

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מעברו של פטריק בוורלי להפועל תל אביב ממשיך להכות גלים בארצות הברית, שם התגובות חלוקות לאור העובדה שהגארד הוותיק, שנחשב לאחת הדמויות הצבעוניות ב-NBA, לא יהיה חלק מהליגה בעונה הקרובה.

בעיקר בשנים האחרונות, בוורלי הפך לדמות שמעוררת סלידה אצל לא מעט אנשים, ואתמול (רביעי) אחרי שנחשפו פרטי החוזה שקיבל מעופר ינאי, היה מי שחיכה לו בפינה. בוורלי צפוי להרוויח כ-2.2 מיליון דולר לעונה בהפועל תל אביב, סכום עתק ביחס לכדורסל הישראלי וגם האירופי - אבל עדיין לא מאוד גבוה במונחים אמריקאים. למעשה, חוזה המינימום שבוורלי יכול היה להרוויח ב-NBA, עומד על 3.2 מיליון דולר (כמובן שמדובר בסכום ברוטו, ובאירופה הסכומים שמפורסמים הם לרוב בנטו).

לכן כשבחשבון הטוויטר הפופולרי של "בליצ'ר ריפורט" פרסמו אמש את פרטי השכר של בוורלי, רבים נזכרו באמירה של השחקן עצמו כמה ימים לפני החתימה. "בוורלי מתלבט בין חוזה מינימום ב-NBA לבין חוזה ה-י-ס-ט-ו-רי באירופה", נכתב בחשבון הטוויטר של הפודקאסט של בוורלי, עוד לפני שהתברר שמדובר בהצעה מהפועל תל אביב - וכעת ההצהרות הפומפוזיות הפכו ללעג.

"לעזאזל, פט לא היה יכול לקבל סכום גבוה יותר ב-NBA?", כתב אחד העיתונאים, ורבים מהגולשים סברו שלמעשה, מתחת לפני השטח בוורלי בחר בהפועל תל אביב משום שב-NBA לא היו לו אפשרויות או הצעות אמיתיות, זכר לתקריות בפלייאוף שבגינן הוא סוחב השעיה מארבעה משחקים.

פטריק בוורלי במדי מינסוטה. David Berding, GettyImages
בחר בהפועל תל אביב על פני הצעות לחוזה מינימום ב-NBA? בארה"ב כבר לא כל כך בטוחים. בוורלי/GettyImages, David Berding

אחרי שנחשף לשכרו של בוורלי בהפועל תל אביב, גם דוויט הווארד הצטרף לתהיות, וצייץ: "חבל, פט. יכולת לחתום בקלות בליגה שלי", כשהוא רומז לקבוצה בטוויאן שנמצאת בבעלותו, ובה משחק הווארד לצד כמה שמות מוכרים מה-NBA כמו דמרכוס קאזינס וקווין קוק.

כמובן שבקנה מידה אירופי, החוזה של בוורלי חריג, אם כי אכן לא מדובר בחוזה היסטורי. הכתב היווני האריס סטאברו ציין אתמול: "החוזה של בוורלי בהפועל תל אביב הוא אחד הגדולים אי פעם לשחקן בקבוצה מחוץ ליורוליג. קרלוס דלפינו וחורחה גרבאחוסה קיבלו 3 מיליון דולר כל אחד במדי חימקי מוסקבה בעונת 2008/09".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully