וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של בריבו ניבא את השלושער: "הייתה תחושה מיוחדת"

החלוץ חגג שלושער ראשון בקריירה, ואחרי שהגיע לשישה שערים ב-MLS תוך חודש, הוא חושף את השיחה עם אביו לפני המשחק ומסביר: "אני פשוט אוהב את הקיץ". עכשיו גם המאמן שסיפסל אותו משתכנע: "הוא יכול להפוך לאחד החלוצים הכי טובים בליגה"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

תאי בריבו מציג: המהפך המושלם. אחרי שכלל לא היה חלק מהרוטציה של פילדלפיה יוניון, וכשבאוויר ריחפו כבר שמועות על עזיבה מתקרבת, החלוץ הישראלי נכנס לעניינים בחודש האחרון, ומסרב לעצור. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא סיפק את ההוכחה המושלמת, עם שלושער נפלא בניצחון 1:5 של הקבוצה על ניו אינגלנד.

בסך הכל, מאז שהחל לקבל דקות לפני חודש בלבד, בריבו הספיק לכבוש שישה שערים בתשעה משחקים, אחרי שפתח בהרכב בשישה מהם.

"זאת ההתחלה הכי טובה שיכולה להיות לקיץ", אמר בריבו המחויך בסיום המשחק. "אני אוהב את הקיץ. אני מגיע ממדינה חמה וזה מזג האוויר האהוב עליי. אני שמח שכבשתי, ועוד יותר שמח שסוף סוף ניצחנו".

בריבו יודע ש"אני משתפר מיום ליום, אני לומד את החברים לקבוצה והאוהדים, והכל נראה טוב יותר". הוא מספר שלפני המשחק, קיבל שיחה מפתיעה. "זו הפעם הראשונה שאני כובש שלושער בקריירה, אבל לפני המשחק אבא שלי אמר לי שזה מה שיקרה. אמרתי לו 'הלוואי', והרגשתי שיקרה משהו טוב. הכי חשוב שסוף סוף ניצחנו, שאנחנו שוב מחייכים...מדהים לשמוע את הקהל קורא בשמי, תודה לכולם. אני מקווה שאמשיך לכבוש ושנמשיך לנצח".

צפו בשער הראשון של בריבו

צפו בשער השני

צפו בשער השלישי

גם המאמן ג'ים קרטין, שעד לאחרונה "קבר" את בריבו עמוק בספסל, מתחיל להבין שלא השתמש בו כראוי. "תאי מסוגל להפוך לאחד החלוצים הטובים ב-MLS", אמר קרטין בסיום, אחרי שבמהלך המשחק כתב אחד העיתונאים המסקרים את הקבוצה: "לאור היכולת שבריבו מציג לאחרונה, לא ברור מדוע קרטין בכלל לא השתמש בו לפני כן".

"אני נדהם מהעבודה של תאי. היו סיטואציות בהן הוא היה יכול לדרוש לעבור בטרייד או לדרוש להשתחרר ולעזוב, אבל הוא המשיך לעבוד קשה, והערב הזה ממחיש את המקצוענות שלו. זה לא רק השערים, אלא גם העבודה הטקטית וההגנתית שעשה, שהייתה פשוט אדירה. הוא מכסה יותר שטחים מכל אחד אחר", אומר המאמן.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully