וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק היסטורי: בריבו כבש שלושער, והוחלף ע"י בן 14

בכושר שיא: חלוץ פילדלפיה שלא נספר עד לאחרונה, הגיע לשישה שערים ב-MLS תוך פחות מחודש וסחף את קבוצתו לניצחון ראשון אחרי עשרה מחזורים, עם 1:5 על ניו אינגלנד. בן ה-14 שנכנס במקומו ועשה היסטוריה בספורט האמריקאי, גנב את ההצגה. 90 דקות לעבדה

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

איך שגלגל מסתובב. עד לפני קצת יותר מחודש, תאי בריבו יובש על הספסל של פילדלפיה והיה מועמד לעזוב את הקבוצה. אלא שאז החלוץ המוביל חוליאן קראנצה נמכר לפיינורד ההולנדית, החלוץ הישראלי קיבל הזדמנות מחודשת - ומאז הוא פשוט פורח.

הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא לקח חלק בערב היסטורי, בו הפך לישראלי הראשון שכובש שלושער ב-MLS, וסחף את פילדלפיה לניצחון 1:5 מוחץ על ניו אינגלנד ששם קץ לרצף של 10 מחזורים ללא ניצחון. עבור בריבו, שכבש שבעה צמדים בעבר, מדובר בשלושער ראשון בקריירה, והוא גם הפך לכובש השלושער הראשון של קבוצתו העונה. בסך הכל כבש בריבו שישה שערים בתשעת המחזורים האחרונים, אחרי שכבש שער בכורה ב-MLS לפני פחות מחודש.

בריבו נכנס לפעולה בדקה ה-29. כדור חופשי עשה את דרכו לרחבה, ג'ק אליוט המשיך בנגיעה ובריבו נגח לרשת מקרוב. כעבור רבע שעה, בריבו כבש את השני עם תנועה חכמה ברחבה, וסיומת ברגל ימין שקבעה 0:3 לפילדלפיה. את הערב הנפלא הוא חתם עם שער שלישי בדקה ה-52, אחרי עוד הסתננות חכמה מעבר להגנת היריב וסיום ברגל ימין מתוך הרחבה.

צפו בשער הראשון של בריבו

צפו בשער השני

צפו בשער השלישי

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון, חוגג. רויטרס
לילה למזכרת. בריבו/רויטרס

בריבו הוכתר לאיש המשחק, כמובן, אבל מי שהצליח לגנוב את ההצגה היה קאבאן סאליבן, רק בן 14, שנכנס על חשבונו בדקה ה-85 לדקות ראשונות ב-MLS. סאליבן הפך לשחקן הצעיר אי פעם שמשותף לא רק ב-MLS, אלא בכל הליגות האמריקאיות המקצועניות המובילות, כשהוא שובר את השיא של פרדי אדו האגדי ב-13 ימים.

* ליאל עבדה פתח כרגיל בהרכב שארלוט, והשלים 90 דקות מלאות ב-1:1 עם קולומבוס קרו. קוצ'ו הרננדז העלה את קולמבוס ליתרון (31), פטריק אגימנג הגנאי איזן בדקה ה-84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully