וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת גיא לוזון: נבחרת יפן סיימה ב-1:1 נגד צרפת

אחת משלוש היריבות של ישראל במשחקים האולימפיים הובילה בחזרה הגנרלית לפריז, אוליסה כפה שוויון בביצוע יפהפה במחצית השנייה

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הנבחרת האולימפית של ישראל תחל בעוד שבוע בדיוק את דרכה בטורניר הכדורגל במשחקים בפריז כאשר תתמודד עם נבחרת מאלי. מחר (חמישי, 19:00) החבורה של גיא לוזון תקיים הכנה אחרונה למשחקים האולימפיים כאשר תתמודד עם מכבי פתח תקוה, יום לפני ההמראה לצרפת. והערב גם אחת מיריבותיה ערכה חזרה גנרלית למשחקים האולימפיים - יפן, אלופת אסיה.

ישראל תיפגש עם פרגוואי בשבת הבאה לפני שתשחק נגד יפן במחזור סיום שלב הבתים ב-30 ביולי, אבל לוזון בוודאי צפה במשחק של יפן הערב בטולון מול המארחת צרפת, שהסתיים ב-1:1 ואליו הגיעו כ-10,000 צופים.

שחקני נבחרת יפן עד גיל 23. GettyImages
ישראל תתמודד איתם במחזור הסיום/GettyImages

נבחרת צרפת האולימפית, כמובן המארחת שעל הקווים שלה עומד כוכב העבר תיירי הנרי, עלתה בהרכב עם שני חריגי הגיל - החלוצים אלכסנדר לקאזט וז'אן פיליפ מאטטה וכן עם מייקל אוליסה, הרכש החדש והנוצץ של באיירן מינכן.

הייתה זו צרפת שתקפה ובעיקר החמיצה, לקאזט היה יכול להבקיע לפחות פעמיים במחצית הראשונה, אך דווקא יפן עלתה ליתרון אחרי שמאנו קונה החליק והיה זה ג'ואל פוג'יטה שקבע 0:1 ליפן בדקה ה-25. אנזו מילוט בעט לקורה וצרפת המשיכה לפספס הזדמנויות להשוות, עד שבדקה ה-47 הגיע אוליסה שמכמעט 25 מעט בעט כדור יפהפה פנימה.

1:1 זו גם הייתה תוצאת הסיום במשחק ההכנה האחרון של השתיים, שגם כן יעלו לכר הדשא בעוד שבוע בדיוק בפתיחת המשחקים האולימפיים - צרפת תשחק נגד ארצות הברית ויפן תתמודד עם פרגוואי ב"בית הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully