וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוששת מהאנגליות: היכן יחתום ניקו וויליאמס?

סוכנו של השחקן תועד בפגישה עם המנהל הספורטיבי דקו, לפי העיתונאים הבכירים באירופה הקטלאנים מנסים להגיע לסיכום מהיר לפני שענקיות הפרמיירליג ייכנסו למאבק על צירופו

תקציר זכייתה של ספרד ביורו 2024 אחרי 1:2 בגמר מול אנגליה/ספורט1

ניקו ווילייאמס ולאמין ימאל היו שניים מכוכביה של נבחרת ספרד ששלטה ביד רמה ביורו 2024 ובסופו של דבר הוכתרה לאלופת אירופה. שני שחקני הכנף של "לה רוחה" עשו שמות לאורך הטורניר ובשל העובדה שהם בני 22 ו-17 בהתאמה, אותתו לכל העולם שגם העתיד של ספרד צפוי להיות ורוד.

בשבועות האחרונים היו לא מעט פרסומים על כך שברצלונה סיכמה את תנאיו של ניקו וויליאמס ושבכוונתה להפעיל את סעיף השחרור שלו מאתלטיק בילבאו בגובה 58 מיליון יורו, אבל היום (רביעי) נרשמה התפתחות בעלילה, כי דקו - המנהל הספורטיבי של ברצלונה - נפגש עם נציגו של השחקן במטרה להחתימו.

לפי פבריציו רומאנו, שכבר זכה לכינוי "מומחה העברות", הצדדים נפגשו בסראגוסה ובשלב זה עדיין לא הושג סיכום סופי בין הצדדים, כשברצלונה מנסה לסכם מולו במהרה את התנאים לאור החשש שלה מקבוצות הפרמיירליג שיכולות להציע סכומי כסף גדולים ממנה.

ניקו וויליאמס לצד לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
ישתפו פעולה גם בברצלונה בשנים הבאות? וויליאמס וימאל/GettyImages

ליברפול וצ'לסי הוזכרו כמועמדות המובילות לנסות לרכוש את וויליאמס הקיץ, שני מועדונים שלא יתקשו לשלם את סעיף השחרור שלו וגם להציע לו חוזה לשש שנים בשכר גבוה משמעותית מזה שיכולה להציע ברצלונה, שמתמודדת עם קשיים כלכליים בשנים האחרונות. לפי הדיווחים, סעיף השחרור מאתלטיק בילבאו בתוקף עד השבוע הראשון של חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully