וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכו של מסי: המספר החדש של לאמין ימאל בברצלונה

אלוף אירופה הטרי עם נבחרת ספרד, זוכה בגיל 17 לשדרוג במעמדו גם בשורות הקטלאנים ונוטש את המספר 27 שלבש בעונה החולפת

תקציר זכייתה של ספרד ביורו 2024 אחרי 1:2 בגמר מול אנגליה/ספורט1

לאמין ימאל שבר שיאים לאורך יורו 2024, תחרות שאותה החל כשהוא בן 16 וסיים אותה כאלוף אירופה וכאחד מכוכביה של נבחרת ספרד בגיל 17. הערב (רביעי) נודע כי לקראת חזרתו לאימוני ברצלונה, הוא זוכה לשדרוג במעמדו גם קבוצה ועוזב את המספר 27 לטובת אחד חדש.

ימאל דיבר לא אחת על כך שהוא מעריץ של ליאונל מסי, וזה לא מקרי שהוא הולך בעקבותיו גם עתה. הארגנטינאי החל את דרכו בברצלונה עם המספר 30 על גבו, השתדרג ל-19 ובסופו של דבר, כידוע, עבר ל-10 שמזוהה איתו כל כך בנבחרת ובקבוצה. כעת גם ימאל משתדרג מ-27 למספר 19.

מסי ומעתה גם ימאל הם לא כוכבי ברצלונה היחידים שלבשו 19 לאורך השנים, כי ברשימה נמצאים גם כוכבים כמו פטריק קלייברט, סרחיו אגוארו, קווין פרינס בואטנג, פראן טורס ואחרים. בעונה החולפת היה זה ויטור רוקה שלבש את המספר 19, אך הוא צפוי לצאת בעונה הקרובה להשאלה בהתאם להחלטת האנזי פליק, שלצוות שלו הצטרף היום טיאגו אלקנטרה כעוזר מאמן.

אגב, מי שתופס את המספר 10 בברצלונה זהו אנסו פאטי שחזר מהשאלה בברייטון. כזכור, פאטי הושאל לברייטון רגע לפני תום חלון ההעברות בקיץ שעבר וכך יצא שלברצלונה לא היה מספר 10 בסגל לאורך כל העונה. האם זה רק עניין של זמן עד שימאל יזכה ללבוש 10 גם כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully