וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין: "ישראל עדיין עצובה, קשה לשחק כדורסל"

הסנטר שמנסה את מזלו בליגת הקיץ במדי גולדן סטייט, התראיין בארצות הברית: "אנחנו מנסים לחזור לשגרה ולחיים רגילים, אבל זה משפיע על כולנו"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

רומן סורקין חולם על מעבר לליגת הכדורסל הטובה בעולם ומנסה את מזלו בליגת הקיץ בלאס וגאס, שם הוא משחק לאחרונה במדי גולדן סטייט. לפי הדיווחים בארצות הברית סיכוייו להרוויח חוזה אינם גבוהים, אבל הוא מעורר עניין בשל היותו ישראלי נוסף שמנסה לפלס את דרכו ל-NBA.

בריאיון ל"santacruzsentinel", סורקין לא דיבר יותר מדי על הניסיון להגשים את חלום ה-NBA או על ההצעות שקיבל לאחרונה ממכבי ומהפועל תל אביב, אלא דווקא על הימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל מאז ה-7.10. סורקין סיפר כי חברה טובה שלו נחטפה ונרצחה וגם על מחבלי חמאס שנמצאו על ידי כוחות צה"ל מתחת לביתו של אביו: "ישראל מדינה כל כך קטנה, אצלנו אומרים 'אין מישהו שלא מכיר מישהו'. לכל אחד יש סיפור. היא הייתה החברה הכי קרובה שלי שנרצחה בנובה, אבל יש עוד הרבה חברים שהיו שם. זה השפיע על כולם".

רומן סורקין במדי גולדן סטייט. Thearon W. Henderson, GettyImages
"קשה לשחק כדורסל". רומן סורקין/GettyImages, Thearon W. Henderson

"ישראל עדיין מדינה עצובה, עדיין יש לנו חטופים בעזה ואנחנו זוכרים את זה", המשיך סורקין, "אנחנו מנסים לחזור לשגרה ולחיים רגילים, בזכותם של החיילים ששומרים עלינו ומנסים לעזור, אבל החיים לא חזרו לשגרה. המלחמה עדיין מתנהלת וכולנו מתפללים שהחטופים יחזרו הביתה. זה משפיע על כולנו, גם עליי ברמת הכדורסל. זה לא קל", המשיך סורקין.

"קשה מאוד לחשוב על כדורסל עם כל מה שקורה בבית", הוסיף הסנטר, "כדורסל זה החיים ואנחנו עושים הכל בשביל המשחק, אבל בסופו של דבר כאן מדובר בחיים של אנשים. קשה לצאת ולשחק כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully