וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך להם קלף: הישגים לצעירי ישראל בברידג'

זכו במדליית זהב באליפות העולם הטרנסנאשיונלס לקבוצות ומדליית כסף באליפות אירופה

מדליית זהב באליפות העולם לצעירי ישראל בברידג'. יחצ,
מדליית זהב באליפות העולם לצעירי ישראל בברידג'/יחצ

הישגים לצעירים בברידג' - מדליית זהב באליפות העולם הטרנסנאשיונלס לקבוצות ומדליית כסף באליפות אירופה.

באליפות אירופה לצעירים שהתקיימה בפולין, בתחילת חודש יולי, זכתה הנבחרת עד גיל 26, לאחר מלחמה עיקשת בינה לבין נבחרת הולנד על המקום הראשון, במקום השני ובמדליית כסף. הנבחרת מורכבת מהזוגות: סבח אופק ושליבוביץ יונתן, זייטק אביב וחוטורסקי ניר, בנירי איתי ולונשטין תומר, המאמן - אלדד גינוסר.

באליפות העולם טרנסנאשיונאלס לקבוצות, שנערכה מיד לאחר מכן, זכו שחקני הנבחרת עד גיל 21: עידו מושקוביץ ודניאל מסיקה, קורן רטר וליה פטלקו במקום ה-1 ובמדליית הזהב כאשר התחרו במסגרת הקבוצה BridgeChamp. שחקני הנבחרת הגיעו ישירות מאליפות אירופה שם הגיעו להישג יפה של מקום חמישי והבטיחו השתתפותם באליפות העולם.

אליפות העולם הקבוצתית ארכה 2 ימי מוקדמות ו-29 קבוצות בשיטת סוויס, כשהמטרה היא להיכנס ל-4 הראשונות, בתוספת של יום משחקי גמר בשיטת ליגה. הקבוצה הישראלית סיימה השלבים המוקדמים במקום השני ובשלב הגמר פתחה חזק עם ניצחון משכנע נגד קבוצה סינית, לאחר מכן הפסד כואב לקבוצה פולנית ובמשחק האחרון והקובע ניצחה את הקבוצה הפולנית השניה שמורכבת משחקני הנבחרת הפולנית עד גיל 21, בדרך למדליית הזהב.

באליפות אירופה, הנבחרת עד גיל 16 המונה את הזוגות שור יואב וזיינדברג גת אביב, וינביץ' הדסה ו-וינביץ' נעמי, בן מלך יונתן וגל אור אופק שיפרה את מיקומה במחצית השנייה של האליפות והשתחלה למקום השביעי המקנה גם הוא כרטיס כניסה לאליפות העולם בשנה הבאה. בנוסף להם, השתתפה גם נבחרת הנשים עד גיל 26. נבחרת זו כוללת שחקניות צעירות בגילאים 12-22 להן הייתה זו האליפות הראשונה והן צברו ניסיון וביטחון לקראת השנים הבאות.

דור העתיד.  הצעירים הישראלים על הפודיום. יחצ,
דור העתיד. הצעירים הישראלים על הפודיום/יחצ

הקפטנית אופיר רונית ליוותה את שתי הנבחרות הצעירות יחד עם מאמן הנבחרות גינוסר אלדד וראש המשלחת הישראלית לונשטין דני.

ליה פטלקו, שחקנית הנבחרת עד גיל 21 סיכמה: "מאוד קל לשחק תחרויות כשהולך. כשמנצחים הכל, כשמשחקים טוב, כשדברים זורמים לכיווננו. אבל בדרך כלל זה לא ככה. צריך ללמוד להתמודד עם כישלונות במהלך ובסוף התחרות, עם ציפיות, עם מצבי לחץ וגם עם נפילות. אנחנו שמחים שהצלחנו להוציא את המקסימום מעצמנו והרמנו את הראש".

כעת השחקנים ממשיכים לעוד 3 ימים של אליפות העולם לזוגות, במהלכה ישחקו הזוגות הבאים בקטגוריה של עד גיל 21 : ליה פטלקו - קורן רטר, דניאל מסיקה - עידו מושקוביץ, איתמר הרבסט - איתן גיסין, ובבנות עד 26 ישחקו:סופי זיידנברג - גל פיברט.

בהזדמנות זו הקבוצה מבקשת להודות להתאגדות הישראלית לברידג' על התמיכה והליווי השוטף, וכן לחברת BridgeChamp על התמיכה בהם בתחרות הקבוצתית.

גיל פלדבוי, יו"ר התאגדות הברידג' בישראל: "אני רוצה לברך את השחקנים המעולים בקטגוריית השונות שממצבים את ישראל ברמה הגבוהה ביותר בענף. ברכות ותודות למאמן ולכל מי שמלווה את המשלחות. חשוב לנו להראות לעולם ובמיוחד בזמנים כמו אלו את האיתנות הישראלית שבאה לידי ביטוי בהישג אחד אחרי השני."

אריק קפלן, נשיא ומנכ"ל התאחדות 'אילת': "עוד הישגים מרשימים לשחקנים המצוינים שלנו, הברידג' הישראלי נמצא ברמות הגבוהות ביותר בעולם הרבה אודות התאגדות הברידג' בישראל. לראות את דגל ישראל ושחקנינו שרים את ההמנון על הפודיום פעם אחר פעם זה תמיד מרגש ובתקופה זו המשמעות מתעצמת הרבה יותר. עכשיו עם הפנים קדימה להישגים נוספים ודומיננטיות באליפות העולם בשנה הבאה."

  • עוד באותו נושא:
  • ברידג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully