וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג משקפי השמש הצרפתי Bolle משיק את קולקציית הקיץ הספורטיבית

הקולקציה החדשה משלבת בין עיצוב אופנתי וטכנולוגיות מתקדמות, במטרה לספק את הפתרונות הטובים ביותר לאוהבי האופנה והספורט כאחד

BOLLE, מחיר מומלץ לצרכן  1,300 שקל. Bolle,
BOLLE, מחיר מומלץ לצרכן 1,300 שקל/Bolle

מותג משקפי השמש הצרפתי, בולה (Bolle) משיק את קולקציית הקיץ הספורטיבית המשלבת בין סגנון ואיכות. הקולקציה החדשה משלבת בין עיצוב אופנתי וטכנולוגיות מתקדמות, במטרה לספק את הפתרונות הטובים ביותר לאוהבי האופנה והספורט כאחד.

הקולקציה החדשה כוללת משקפיים בדגמים שונים המתאימים ללוק אופנתי ספורטיבי שישדרג כל הופעה. דגש מיוחד הושם על נוחות והתאמה לפנים, במטרה לספק חוויית שימוש אופטימלית.

מותג המשקפיים בולה, מוביל את טרנד משקפי המסכה בהם עושים שימוש סלבס רבים בעולם. הטרנד שהחל על מנת לענות על צורך של ספורטאים לכסות את חלל העין למניעת כניסה של אבק, ומניעת סנוור הפך ללהיט. למשקפי בולה, אוריינטציה מובהקת לספורט ולכן, רוב המסגרות קמורות עם הגנה היקפית לעיניים, מיוצרים מחומרים מתקדמים וקלי משקל המספקים עמידות מיוחדת לתנאי חוץ. מותג משקפי השמש בולה מוביל בתחום המשקפיים בעלי עיצובים אופנתיים מרהיבים וטכנולוגיות פורצות דרך. מיובא רשמית לישראל באמצעות חברת SEAMORE OPTIC מקבוצת Shaldag Eyewear התומכת בספורטאים של איגוד הטריאתלון הישראלי.

מנכ"ל קבוצתShaldag Eyewear איל שני: "אנחנו נרגשים להציג את הקולקציה החדשה של מותג משקפי השמש המוביל, בולה, המציע מגוון רחב של דגמים המתאימים לכל אוהבי ספורט האקסטרים ולמי שמחפש משקפיים אלגנטיים ואופנתיים ליום יום."

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully