וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאקופולוס העניק מתנה נדירה לנאן - ומנסה לפתות גם את עתמאן

הבעלים של פנאתינייקוס הבטיח לגארד: "אם נזכה ביורוליג, תקבל איזה רכב שרק תרצה". האמריקאי השיב וינאקופולוס עמד במילה. כעת הוא מנסה להאריך את חוזהו של המאמן: "רוצים לזכות חמש פעמים ברציפות ביורוליג"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

דימיטריס ינאקופולוס ידוע כבר שנים בהתנהלות האקסצנטרית שלו ובמעורבות באינספור שערוריות. לפני קצת יותר מחודשיים הוא עלה על העצבים של הרבה מאוד אוהדים של מכבי תל אביב במהלך סדרת הפלייאוף בין הצהובים לפנאתינייקוס שבבעלותו.

עכשיו מסתבר שיש גם מי שנהנה. ביוון פרסמו היום (רביעי) שערב המשחק החמישי בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, כשהמתח היה בשיאו וינאקופולוס הצליח לסכם עם קנדריק נאן על חוזה חדש - הוא גם הבטיח לאמריקאי המצטיין: "אם נזכה ביורוליג, אקנה לך איזה רכב שתרצה". ופנאתינייקוס זכתה.

נאן לא התבלבל וענה לינאקופולוס: פורשה 911 GT2 RS כסופה. מכונית ספורטה בתצורת קופה שהמחיר שלה נע סביב 300 אלף דולר. אחרי שהעונה הסתיימה ונאן התכונן לצאת לחופשה, הוא יצא מביתו באתונה וגילה שלצדו חונה הרכב שביקש.

קנדריק נאן, שחקן פנאתינייקוס. NICK PALEOLOGOS/SOOC/AFP, GettyImages
עונת בכורה מזהירה באירופה. נאן/GettyImages, NICK PALEOLOGOS/SOOC/AFP

נאן בן ה-28, שחקן עם ממוצעי קריירת NBA של 12.1 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ב-23 דקות משחק - הפך לכוכב גדול כבר בעונתו הראשונה באירופה. הוא הצעיד את פנאתינייקוס לתואר יורוליג ראשון אחרי 13 שנה וגם זכה איתה באליפות יוון.

ב-35 משחקים ביורוליג, נאן העמיד ממוצעים של 16 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים ב-27.5 דקות משחק. הוא קלע ב-44.6 אחוזים מהשדה ו-96 אחוזים מהקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פורשה 911 GT2 RS. Martyn Lucy, GettyImages
פורשה 911 GT2 RS/GettyImages, Martyn Lucy

אבל זה לא הכל. כעת מנסה הבעלים הססגוני להאריך גם את חוזהו של המאמן המצליח ארגין עתמאן, שחוזהו המקורי עתיד להסתיים בקיץ הבא. ינאקופולוס הציע לאלוף אירופה לחתום לחמש שנים נוספות, וכתב: "כשאתה מכוון לחמש זכיות רצופות ביורוליג ולנשל את ריאל מדריד, בנוסף להחתמת כל השחקנים הנדרשים, אתה צריך לוודא שגם המאסטרו יישאר באתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully