וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: ניב שטייף יחזור לפעילות כעוזר שופט בעמדת ה-VAR

17.7.2024 / 8:50

השופט נפצע קשה במהלך שירות מילואים בדצמבר, אחרי פגיעת טיל נ"ט בגבול לבנון. באיגוד השופטים תומכים בו לכל אורך השיקום

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

השופט ניב שטייף, שנפצע קשה בגבול לבנון בתחילת חודש דצמבר, יחזור לפעילות באיגוד השופטים לקראת עונת המשחקים הקרובה וישמש כעוזר שופט מסך. שטייף נפצע מפגיעת טיל נ"ט בעת שלחם בשירות מילואים ואחרי סדרת ניתוחים ואשפוז ממושך, עבר למחלקת השיקום בבית החולים שיבא תל השומר, שם הוא נמצא במרבית ימות השבוע.

באחרונה שטייף בן ה-30 השתתף בכנס של איגוד השופטים לקראת העונה הקרובה והוא ישובץ לתפקיד חדש של עוזר שופט VAR, עד שיוכל לחזור למגרשים, כפי שהוא וכולם סביבו ובאיגוד השופטים מייחלים. לפני כחודשיים הוא היה אורח הכבוד בגמר גביע המדינה בבלומפילד.

שטייף שפט בליגת העל יותר משנתיים ולכן בהכשרתו ועל פי חוקי ה-VAR, הוא יכול גם להיות שופט מסך ראשי, אך אחרי חודשי היעדרות ארוכים ובשל הפציעה שממנה הוא משתקם, הוא יתחיל את דרכו המחודשת מול המסך כעוזר. באיגוד השופטים מאוד נרגשים מהמהלך. האיגוד מלווה את שטייף, בנו של שופט העבר שמואל שטייף, מאז הפציעה הקשה.

ניב שטייף שופט הכדורגל שנפצע מפגיעת נ"ט בעת שירות מילואים בצפון הארץ. אריאל שלום
ניב שטייף בגמר גביע המדינה בסוף חודש מאי/אריאל שלום

שטייף היה חלק מסגל השופטים הבכירים בישראל שמשובץ בדרך קבע למשחקי ליגת העל. אחרי שנפגע מנ"ט בעת מילוי תפקידו, הוא פונה במסוק אל חדר ההלם ברמב"ם, שם הרופאים הצילו את חייו. בינואר, כשכבר היה בעיצומו של תהליך השיקום, שטייף התראיין ל-N12 ואמר: "היה ברור מהרגע הראשון שאצטרף ללחימה, עוד לפני שקיבלתי בכלל צו 8. זה היה ברור שזה הדבר חשוב. לא כדורגל ולא העבודה שלי בהייטק. התיק היה מוכן ליד הדלת שבוע לפני שקראו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully