וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה: "ה-MLS טובה עבור כשרונות ישראלים"

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 8:26

שחקן שארלוט נהנה בארצות הברית: "מרגיש כמו בית, טוב לי מאוד כאן". לקראת האוליממפיאדה: "משהו גדול והיסטורי, בטח בתקופה הזו"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליאל עבדה ממשיך להתאקלם ב-MLS. לאחר שעזב בצורה סוערת למדי את סלטיק לטובת שארלוט, כבש שחקן נבחרת ישראל ארבעה שערי ליגה עד כה - כולל אחד במחזור האחרון מול מוליכת הליגה סינסינטי.

"היתה לי שנה קשה (בסלטיק), אבל אני מתחיל להרגיש טוב מאוד, אני מקווה שנמשיך ככה", אמר החלוץ, והתייחס לאפשרות שישראלים נוספים יצטרפו אליו ב-MLS: "זו ליגה טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד. יש לנו כשרונות גדולים בישראל, שחקנים צעירים שזה יהיה טוב עבורם, אבל אני לא יכול לשלוט במי יגיע ומי לא. לי טוב מאוד כאן. קיבלתי כל כך הרבה תמיכה מהצוות, המאמנים, השחקנים, האוהדים. זה מרגיש כמו בית".

שחקן שארלוט, ליאל עבדה. רויטרס
"קיבלתי כל כך הרבה תמיכה". עבדה/רויטרס

בימים הקרובים ימריא עבדה לפריז, כדי להתאחד עם נבחרת ישראל שתשתתף לראשונה בתולדותיה בטורניר הכדורגל האולימפי. זה "חלום עבורי", אמר השחקן, "כשאתה מתחיל שחק כדורגל אתה חולם על הנבחרת, ואני ממש מחכה לשחק באולימפיאדה. גם עבור המדינה שלנו - זה משהו גדול, משהו היסטורי, בעיקר בתקופה הזאת. כולנו כבר מחכים לאולימפיאדה. נרצה לעשות את הטוב ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully