וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו שחר לקראת האולימפיאדה: "רוצים לעשות היסטוריה"

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 12:04

ב"לוס אנג'לס טיימס" פרסמו כתבת פרופיל אודות המשלחת הישראלית - שמסרבת להתייחס למצב: "צפויות מחאות, וזה מדאיג את הישראלים"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

ישראל תשלח בימים הקרובים לא פחות מ-88 ספורטאים לפריז - המשלחת השנייה בגודלה בתולדות המדינה. ב"לוס אנג'לס טיימס" פרסמו אמש (שלישי) כתבה נרחבת אודות המשלחת הישראלית, כשרבים מהמתראיינים סירבו להתייחס למצב הקשה והלחימה בעזה. "לא נאשר שום שאלות על המצב הבטחוני או הפוליטי, זה לא פייר לתת להם להתמודד עם זה", צוטט דובר נבחרת הכדורגל הישראלית כאומר.

בכתבה נטען כי למעלה מ-20 פוליטיקאים צרפתים דרשו מהוועד האולימפי לא לאפשר לספורטאים הישראלים להתחרות תחת דגל ישראל (כפי שהיה עם רוסיה), ומדינות ערביות רבות קראו לאסור על הישראלים לקחת חלק באולימפיאדה. "אין השעיה, אבל מחאות צפויות וזה מדאיג את הבכירים הישראלים", נטען.

עידו שחר, שיהיה חלק מנבחרת הכדורגל, אמר: "אנחנו אסירי תודה לייצג את המדינה שלנו עם דגלים ועם הכל. זה רגע מיוחד מאוד עבור הנבחרת ועבור המדינה". אושר דוידה הוסיף: "אנחנו לא מגיעים לאולימפיאדה רק כדי להגיד שהיינו פה. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולנצח את כל המשחקים. המטרה שלנו גבוהה מאוד".

עידו שחר הנבחרת האולימפית של ישראל. ברני ארדוב
זה מתקרב. עידו שחר/ברני ארדוב

"אנחנו יודעים שיש עלינו לחץ", אמר סתיו למקין, "אנחנו רוצים להצליח ולהראות כמה טובים אנחנו. בכדורגל אנחנו אנדרדוגים. המטרה העיקרית כרגע היא לנצח את מאלי".

מישה זילברמן, שייצג כמובן שוב את ישראל בבדמינטון, הוסיף: "כמובן שכל מה שקרה גורם לך לרצות לצאת למגרש ולתת את הטוב ביותר שלך. אני גאה מאוד לייצג את ישראל, ובהתחשב במצב, אני גאה עוד יותר. וזה לא רק אני - כולם יהיו כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully