וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי סטיאווה: "אנחנו צריכים לעבור את מכבי תל אביב"

אחרי שאלופת רומניה עלתה לסיבוב המוקדמות השני באלופות, ג'יג'י בקאלי ירה: "אנחנו צריכים להודות על ההגרלה הזו, תפסיקו לומר שהיא יותר טובה מאיתנו". וגם: החלוץ שברח וזה שעשוי להצטרף בקרוב

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

סטיאווה בוקרשט העפילה בקלות יתרה לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, אחרי שהערב (שלישי) בביתה ניצחה 0:4 את וירטוס בגומלין והשלימה תוצאת 1:11 בסיכום המשחקים מול אלופת סן מרינו, כל הדרך למפגש עם מכבי תל אביב. ביום שלישי הבא (23.7) ייפגשו השתיים ברומניה וכעבור שמונה ימים בבודפשט, הונגריה, שם תארח אלופת ישראל בעקבות המלחמה בארץ.

עם סיום המשחק נגד וירטוס, הבעלים של סטיאווה ג'יג'י בקאלי, שידוע כדמות פרובוקטיבית בלשון המעטה, נשאל על צמד המפגשים עם אלופת ישראל: "מכבי תל אביב שווה 23 מיליון יורו והיא קבוצה טובה, אבל איך היא יכולה להיות יותר טובה מאיתנו? אנחנו שווים 33 ומכבי 23. השחקן הכי טוב של מכבי שווה 4 מיליון יורו, תפסיקו להגיד לי שהיא יותר טובה, אולי יש מי שמחפשים תירוצים למקרה שלא עלה שלב. אנחנו חייבים לעבור את מכבי תל אביב. אני לא אומר שזה יהיה קל, אבל אנחנו צריכים להדיח את מכבי. צריך לומר תודה שקיבלנו את מכבי בהגרלה, כי הייתה שם גם פאוק ששווה 100 מיליון יורו".

ערן זהבי לצד נדב נידם מכבי תל אביב. דני מרון
"אנחנו צריכים להדיח את מכבי". בקאלי/דני מרון

לאחר מכן בקאלי נשאל על צירופו האפשרי של החלוץ הקמרוני ארנולד גריטה, ששיחק בעונה החולפת בערב הסעודית, סיים חוזה ואמור היה להגיע לבוקרשט לקראת חתימה בסטיאווה, אך ניתק קשר ולא הגיע כמתוכנן. בקאלי, שלא במפתיע, בדרכו הייחודית הבהיר כי עושה רושם שהעסקה נפלה.

אנשי סטיאווה חששו שהחלוץ בן ה-29 סובל מבעיות בברכיים ורצו לערוך לו בדיקות רפואיות מקיפות, ולכן מעריכים שזו הסיבה שהוא כלל לא הגיע לרומניה. בקאלי אמר על כך: "אני מאוד אוהב אותו ואני יודע שכבר היו דיווחים שהוא חתם, אבל זה לא נכון. הוא היה אמור להגיע אתמול בערב לבדיקות בברך ולא הופיע. סטיאווה בוקרשט זה מועדון רציני ואני לא יודע למה הוא לא הגיע ולא אכפת לי. להתראות, גריטה", הצהיר.

מיד לאחר מכן, בקאלי חשף בעצמו שם של חלוץ שעשוי להצטרף וזהו דויד אנייקה שגנואה רכשה רק בינואר האחרון עבור 2.5 מיליון יורו. הניגרי בן ה-22 רשם דקות בודדות במדי גנואה מאז שנרכש וצפוי לצאת להשאלה. "אנחנו יכולים לפתור את זה כבר מחר. מחר נחליט אם לצרף אותו, אבל אני לא מכיר אותו ומחר נצפה בו ואקבל החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully