וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיראסי הגיע לדורטמונד כדי לחתום, רויס בדרך לארה"ב

החלוץ שכיכב בשטוטגרט ישלים את מעברו תמורת 18 מיליון יורו, הגרמני הוותיק על סף מעבר ללוס אנג'לס גלאקסי. לני יורו יעבור למנצ'סטר יונייטד ולא לריאל מדריד. כל ההעברות והשמועות

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* רומא מכרה רשמית את הקשר חוסם עוואר לאל איתיחאד הסעודית תמורת 12 מיליון יורו, שנה בלבד אחרי שהגיע אליה כשחקן חופשי בתום חוזהו בליון. האלג'יראי בן ה-26 קיבל חוזה לארבע שנים.

* ראן רכשה ב-10 מיליון יורו את גלן קמארה, הקשר בן ה-28 של לידס ונבחרת פינלנד. הוא חתם על חוזה עד קיץ 2028.

* רומא הודיעה על צירופו של השוער האוסטרלי מאט ריאן בן ה-32. הוא סיים את חוזהו באלקמאר שאליה הגיע בינואר 2023 מקופנהאגן וכעת צפוי לשמש שוער המשנה של הג'אלורוסי. בעברו כיכב בין השאר בוולנסיה ובברייטון.

שמועות

* סרו גיראסי כבר אמור היה לחתום בדורטמונד, אבל הבדיקות הרפואיות שעבר העלו חשד שהוא סובל מפציעה בברך והיה חשש להשלמת העסקה. כעת, לפי "סקיי גרמניה", גיראסי עבר בדיקות נוספות ובסיומם התקבל האור הירוק מדורטמונד להחתימו. הוא יירכש עבור כ-18 מיליון יורו משטוטגרט ויחתום עד 2028.

* לפי דייויד אורנסטיין מ"טלגרף", לני יורו יטוס בקרוב למנצ'סטר כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית במנצ'סטר יונייטד. הבלם בן ה-18 העדיף תחילה את ריאל מדריד, אך קבוצתו ליל הסכימה להצעת השדים האדומים - 62 מיליון יורו. הוא אמור לחתום לחמש שנים.

* ב"ל'אקיפ" טוענים שנאפולי לא מוכנה להתגמש בדרישותיה על ויקטור אוסימן. פריז סן ז'רמן מסרבת לשלם את סעיף השחרור הגבוה - 130 מיליון יורו - בעוד החלוץ עצמו מאיים להחרים את האימונים אם לא יתאפשר לו לעזוב.

* לפי "בילד", יש פייבוריטית מפתיעה במירוץ אחר דני אולמו: אתלטיקו מדריד. כמובן שגם מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ובאיירן מינכן בתמונה. הדדליין להפעלת סעיף השחרור שלו מר.ב. לייפציג (60 מיליון יורו) - ביום שבת.

* ברצלונה בונה על אחוזים ממכירת ז'אן-קלר טודיבו, הבלם הצרפתי של ניס שמחזיק בהצעה מיובנטוס וזוכה להתעניינות גם מאנגליה. לקטלאנים יש 20 אחוזים מהעסקה הבאה.

* העיתונאי פדרו אלמיידה דיווח על סיכום בין פריז סן ז'רמן לבנפיקה בנוגע לרכישת ז'ואאו נבס, הקשר בן ה-19 של נבחרת פורטוגל. עלות העסקה מוערכת בכ-80 מיליון יורו.

* אלברו מוראטה צפוי להגיע היום (רביעי) למילאנו. אמש נפרד אלוף אירופה הטרי מחבריו באתלטיקו מדריד ואישר את המעבר: "אני צריך קודם כל לעבור את הבדיקות הרפואיות, אבל כן, אהיה שחקן מילאן".

* נחיתה גם אצל אינטר, שמקבלת את פניו של אלכס פרס, הבלם בן ה-18 של בטיס. אחרי הבדיקות הוא צפוי לחתום לעונה כמושאל, כשאלופת איטליה תוכל לרכוש את כרטיסו בקיץ הבא.

* מתיאס סולה סיכם את תנאיו ברומא, שמוכנה לשלם 25 מיליון יורו עבור הקשר ההתקפי הארגנטינאי שהרשים כמושאל בפרוזינונה, אבל יובנטוס המחזיקה בכרטיסו עדיין מבקשת 35 מיליון יורו לפחות. גם לסטר סיטי בתמונה אחרי שהגישה הצעה דומה (20+5).

דני אולמו חוגג יחד עם שחקני נבחרת ספרד גמר יורו 2024. GettyImages
יפתיע? אולמו/GettyImages

* תומא מונייה שעזב את טרבזונספור בטריקת דלת, אחרי שמימש את אופציית היציאה מחוזהו לעונה הבאה חמש דקות לפני שפג תוקפה, סיכם בליל לעונה הקרובה על פי העיתונאי הבלגי סשה טבוליירי.

* מרקו רויס בן ה-35, שעזב את בורוסיה דורטמונד עם סיום חוזהו, קרוב לסיכום בלוס אנג'לס גלאקסי האמריקאית. מרבית הפרטים בין הצדדים סוכמו והציפייה היא שהחתימה תתבצע בקרוב.

* בשיקטאש הגיעה לסיכום עם מילאן בנוגע למגן השמאלי פודו באלו-טורה, אבל השחקן מעדיף לחזור לאנגליה וסירב להצעה הטורקית, מה שעורר כעס רב במועדון.

* פיורנטינה השוותה את הצעת ראן בסך 15 מיליון יורו על מרין פונגראצ'יץ', בלם נבחרת קרואטיה, וכעת היא הפייבוריטית לרכוש אותו מלצ'ה.

* לטענת "טלגרף", אנג' פוסטקוגלו, מאמן טוטנהאם, ברשימת המועמדים של ההתאחדות האנגלית להחליף את גארת' סאות'גייט שעזב את הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully