וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקרית: מילסון שותף במשחק אימון נגד רמת השרון

16.7.2024 / 19:44

מכבי תל אביב גברה 0:3 על הקבוצה מהלאומית במפגש שנועד להעניק דקות לשחקני הסגל הרחב של לאזטיץ', האנגולי שיחק לראשונה וכל זאת יממה לאחר משחק "אלוף האלופים" שבסיומו ספג שריקות בוז מהאוהדים בבלומפילד. ניר ביטון שיחק לראשונה מאז דצמבר

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

פליסיו מילסון שותף הערב (שלישי) בניצחון 0:3 של מכבי תל אביב על הפועל ניר רמת השרון במשחק אימון, יממה אחרי האירוע באצטדיון בלומפילד שבו ספג שריקות בוז מאוהדי הקבוצה.

האנגולי התייצב לאימון כרגיל ושותף קרוב לשעה במשחק ההכנה מול הקבוצה מהליגה הלאומית, שנועד לתת דקות לשחקני הסגל הרחב של ז'ארקו לאזטיץ', שלא שיחקו אתמול מול מכבי פתח תקוה בניצחון 0:2 ב"אלוף האלופים". כאמור, מכבי תל אביב ניצחה 0:3 מצמד של נדב נידם ושער של אבישי כהן. במשחק גם שותף הבלם ניר ביטון, לראשונה מאז הפציעה בברך בחודש דצמבר.

מילסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ספג שריקות בוז מהקהל, למחרת עלה לדשא. מילסון/דני מרון

עבור מילסון, שכידוע לא היה במחנה האימונים בפולין כידוע בשל ניסיונו לכפות העברה, היו אלה דקות ראשונות בהכנה לעונה כחלק מהרצון של מכבי תל אביב להכשיר אותו לצמד המפגשים עם סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות, ביום שלישי הבא ברומניה ושבוע לאחר מכן בהונגריה במשחק "הבית" של אלופת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully