וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יספר פיליפסן ניצח בטור דה פראנס, פוגצ'אר הגדיל את יתרונו

הבלגי רשם ניצחון שלישי בטור, הסלובני סיים רק במקום ה-37 אך ברח בפסגה ליונאס וינגגור שסיים רק במקום ה-80. פסקל אקרמן מהקבוצה הישראלית סיים במקום השישי

מחוץ לקווים, 14.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

הקטע ה-16 בטור דה פראנס לא האיר פנים לשני המוליכים בדירוג הכללי, אבל בהחלט האיר פנים ליספר פיליפסן, שרשם זכייה שלישית כבר בטור הנוכחי כשעצר את השעון על 4 שעות, 11 דקות ו-27 שניות, בדיוק כמו פיל באוחהוס הגרמני ואלכסנדר קריסטוף הנורבגי שהשלים את הפודיום. פסקל אקרמן, הרוכב של הקבוצה הישראלית "ישראל סייקלינג אקדמי" סיים במקום השישי המכובד וג'ק סטיוארט במקום ה-30.

טאדיי פוגצ'אר ממשיך בדרך הבטוחה לזכייה שלישית בטור דה פראנס, למרות שהיום הוא סיים רק במקום ה-37, אך הגדיל את יתרונו על פני יריבו הגדול והאלוף המכהן יונאס וינגגור שסיים רק במקום ה-80 המאכזב. פוגצ'אר ניצח את הקטע הקודם, אך התקשה על המסלול בנים.

טאדיי פוגצ'אר רוכב אופניים סלובני. רויטרס
הגדיל את יתרונו בקרב על החולצה הצהובה. טאדיי פוגצ'אר/רויטרס

פסקל אקרמן, הרוכב של הקבוצה הישראלית "ישראל סייקלינג אקדמי" סיים במקום השישי המכובד וג'ק סטיוארט במקום ה-30. אקרמן יסיים את מהדורת הטור 2024 בראש מורם עם 3 פודיומים ועוד 4 תוצאות טופ 10 - אבל ללא הנצחון שכה ייחל לו. (אף שנותרו עוד 5 קטעים לסיום הטור בניס, מדובר בשלבי הרים ושלב סיום נגד השעון שבהם לספרינטרים אין מה למכור.)

למרות שישלים את הופעת הבכורה שלו בטור דה פראנס ללא ניצחון, ההופעה האיכותית של אקרמן שסיים כאמור שבעה שלבים במקומות גבוהים מאוד, זיכתה אותו ואת הקבוצה במספר נקודות גבוה אשר יועיל לה מאוד במאבק לחזור למועדון הגדולות - הוורלד טור.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
פסקל אקרמן. נועה ארנון, אתר רשמי
סיים במקום השישי המכובד. אקרמן/אתר רשמי, נועה ארנון

דירוג החולצה הצהובה (אחרי 16 קטעים)

1. טאדיי פוגצ'אר (סלובניה, אמירייטס) 66:11:00 שעות
2. יונאס וינגגור (דנמרק, ויסמה) 3:09+ דקות
3. רמקו אבנפול (בלגיה, סודאל קוויק-סטפ) 5:19+
4. ז'ואאו אלמיידה (פורטוגל, אמירייטס) 10:54+
5. מיקל לנדה (ספרד, סודאל קוויק-סטפ) 11:21+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully