וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בישראל: נעל מהפכנית חדשה ל-HOKA

הכירו את SPEEDGOAT 6 מבית HOKA. דגם נעלי ריצת השטח עתיר הפרסים מושק כעת בגרסה חדשה, משופרת, פורצת גבולות ומאפשרת ריצה יציבה יותר בהרים ועל סלעים

HOKA SPEEDGOAT6. מחיר 699 שקל. יחצ,
HOKA SPEEDGOAT6. מחיר 699 שקל/יחצ

לאור ההצלחה המסחררת של דגם SPEEDGAOT לאורך השנים, HOKA משיקה את SPEEDGOAT6 נעל השטח המפורסמת של HOKA שהפכה לאגדה, עטורת פרסים בינלאומיים לריצה בכל שטח ושביל. הגרסה החדשה והמעודכנת בעלת שיפורים משמעותיים, ומגיעה כעת בצבעים חדשים ונועזים: צבע חאקי-כתום וצבע כחול-ים. משמעות השם "Speed-Goat" הוא עז הרים מהירה, כזו ששום אתגר לא יוכל לעצור אותה.

הגפה טבעונית, עשויה מחומרים ממוחזרים כולל השרוכים. חלק עליון ארוג קל משקל שבנוי משתי שכבות עם אוורור משופר. השריכה מדויקת וחובקת את הגפה לכף הרגל לתנועה בטוחה ויציבה. בחרטום הנעל מעטפת הגנה על הבהונות מפני חבטות, אבנים ומכשולים בשטח.

השיפור המשמעותי בדגם החדש הוא הסוליה. הסוליה התחדשה עם תבנית עקב-חרטום גבוהים יותר. עשויה מ- CMEVA מוקצף בתוספת חומרים חדשניים שהפכו את SPEEDGOT 6 לקלה יותר, בולמת יותר ועם ריבאונד יוצא דופן. תבנית הסוליה עמוקה יותר ועוטפת את כף הרגל בדגש על העקב להגברת היציבות בתוואי שטח לא יציב ומשתנה. השכבה החיצונית עשויה מוויבראם - Vibram® Megagrip עם זיזים באורך 5 מ"מ, חזקים וחדים, עם גיאומטריה מיוחדת וחתכים בצורת פרסה של עז (עז הרים אמרנו לכם ?) לאחיזה משופרת עוד יותר.

מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן: "נעל ריצת ההרים SPEEDGOAT האהובה על הרצים השונים בזכות הענקת יציבות גם באזורים לא יציבים, הרריים ועם סלעים, מושקת כעת בגרסה השישית עם שיפורים משמעותיים בסוליה שהופכת את הנעל לקלה יותר ועם ריבאונד יוצא דופן. ריצת השטח מעולם לא הייתה קלילה ובטוחה יותר".

הדגם מגיע בגרסה רחבה בלבד לגברים ונשים.

  • טווח מידות נשים: 36.5 ועד 42.5
  • טווח מידות גברים: 40.5 עד 48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully