וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בקולומביה: "ארגנטינה שרפה זמן, שיחקנו מול השופט"

סאנצ'ס ומוחיקה בטוחים: "שלטנו בגמר והיינו הנבחרת הטובה בטורניר". שחקן העבר: "הארגנטינאים העיפו כדורים כי לא ידעו מה לעשות". האחד האלופים עקץ בחזרה

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

המומנטום האדיר שבו קולומביה הגיעה לגמר הקופה אמריקה גרם לה ולאוהדיה להרגיש פייבוריטים, אפילו שממול עמדה האלופה היבשתית המכהנת ואלופת העולם, ארגנטינה. בסופו של דבר הקפטרוס יצאו בידיים ריקות - והתקשו לעכל את התוצאה. בקולומביה התלוננו בין היתר על השיפוט שלטענתם סייע לארגנטינאים.

"כואב לנו, כי אמנם להם היו הזדמנויות, אבל אנחנו שלטנו בחלק גדול מהמשחקים ויצאנו בידיים ריקות", אמר בסיום המשחק הבלם דווינסון סאנצ'ס. המגן יוהאן מוחיקה הוסיף: "היינו ראשונים בבית, שיחקנו טוב, היו לנו רשתות נקיות, את השחקן המצטיין של הטורניר והיינו הנבחרת הכי טובה".

שחקני העבר ואנשי הציבור הקולומביאנים היו פחות ממלכתיים בתגובותיהם לגמר. חלוץ הנבחרת בשנות ה-90, פאוסטינו אספרייה, אמר ל-ESPN: "היו לנו יותר הזדמנויות ושלטנו בארגנטינה. החל מהדקה ה-10, המשחק היה של קולומביה. ככה קל. הם לא ידעו מה לעשות, שחקנים כמו די מריה העיפו את הכדור החוצה כי קולומביה שלטה במשחק".

רפאל סנאבריה, שופט לשעבר מקולומביה, טען: "ארגנטינה באה לשרוף זמן והשופט (רפאל קלאוס) אפשר לה. שופט כמו ווילטון סמפאיו, שהיה אמור לקבל את המשחק במקור, לא היה נותן לזה לקרות. הארגנטינאים יודעים עוד לפני תחילת הטורניר איזה שופטים כדאי להם לקבל. מתוך 120, שיחקו 60". אפילו ראש עיריית בוגוטה, בירת קולומביה, התבטא בנושא: "קשה מאוד לשחק גם נגד ארגנטינה וגם נגד השופט", אמר קרלוס גלאן.

מהצד הארגנטינאי הגיעה עקיצה של המגן מרקוס אקוניה, שהעלה לסטורי את תמונתו עם שני הגביעים בהם זכתה האלביסלסטה בקופה אמריקה, וברקע שם את שירו של הראפר הקולומביאני ריאן קסטרו לכבוד נבחרת קולומביה.

קולומביה מתחה את ארגנטינה בשלושת משחקי הנוקאאוט האחרונים בין הקבוצות במסגרת הקופה אמריקה, אך הפסידה בכולם: ברבע גמר 2015 ובחצי גמר 2021 בפנדלים, ובגמר 2024 בהארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully