וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שלמה: "לאזטיץ' נותן כלים להצליח, התהליך מתקדם טוב"

16.7.2024 / 9:45

הצוות החדש לעומת הקודם ("סגנון המשחק קצת השתנה"), האמון לו הוא זוכה ("מקווה לתת עוד סיבות שיסמכו עלי ולהשתדרג"), מילסון ("יש מי שידאג לזה") ומוקדמות האלופות: "אפשר לעשות את זה גם בלי בית". הבאנקר החדש של הצהובים מדבר

תקציר: מכבי תל אביב גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה במשחק אלוף האלופים/ספורט1

מכבי תל אביב חגגה אמש (שני) תואר ראשון, כשניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2 באלוף האלופים. אחד המצטיינים של הצהובים על הדשא היה רז שלמה, שנראה כמו באנקר בהרכב של ז'רקו לאזטיץ'. כפי שפרסמנו הבוקר, המאמן החדש סומך על הבלמים הישראלים שלו ולא מתכוון לצרף בלם זר, ולאחר המשחק, התייצב שלמה מול העיתונאים ודיבר על הצוות החדש, המטרות וצמד המשחקים מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות.

איך הרגשת במשחק?

"היה חם מאוד, אנחנו יודעים כמה קשה לשחק בארץ בחודשים האלה, אבל כשאנחנו רואים תואר על הפרק אנחנו רוצים להילחם עליו. שמנו את זה נגד עינינו, לסמן וי, ואני שמח שלקחנו את התואר הראשון".

מה ההבדל בין צוות האימון הקודם - רובי קין שנתן לך את המפתחות - והצוות החדש?

"הכדורגל הוא נזיל, אתה יכול למצוא את עצמך בכל יום עם מאמן חדש. הצוות הקודם היה מצוין, עשינו את הדברים שהוא רצה וזה הביא לתוצאות שרצינו. כמו כל צוות יש להם את הדרישות שלהם, אנחנו לומדים אותם והם אותנו, אנחנו שלושה שבועות ביחד. בינתיים זה בתהליך שמתקדם טוב מאוד, ואפשר היה לראות את זה".

אם היה בלם זר במקומך, כל הקהל היה מדבר על איזה בלם מכבי תל אביב הביאה. לאזטיץ' לא מחפש בלמים זרים - הוא הולך אתכם. איך אתה ממנף את העונה הקרובה לבלם הכי טוב בכדורגל הישראלי?

"יש לי את המטרות שלי. ברור לי שאני צריך להשתפר בכמה דברים. הדבר הראשון שהמאמן אמר זה שהוא אוהב לשפר את השחקנים באופן אישי. נלך איתו יד ביד ואני בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת. אני מקווה להשתדרג עוד יותר".

ירדן כהן מכבי פתח תקוה לצד רז שלמה מכבי תל אביב. דני מרון
מהבולטים באלוף האלופים. רז שלמה/דני מרון

מה זה עושה לך, כשאתה שומע שהוא סומך עליך ורואה את זה בכל המשחקים? הוא ניסה כל מיני אפשרויות אבל אתה תמיד בפנים. הוא רואה בך דברים חיוביים. זה נותן לך עוד יותר דלק?

"כשאתה מקבל הזדמנות במכבי אתה צריך להוכיח אותה בכל פעם מחדש. אם לא אהיה טוב לא יסמכו עלי. אני מקווה לייצר המשכיות מהמשחק הזה ולתת לו עוד סיבות לסמוך עלי בהמשך".

רואים שהמאמן הזה גם במשחקי האימון מבקש מהבלמים לעשות דברים הרבה יותר מתקדמים מבחינת הנעת הכדור. למה אתה מצפה מעצמך במובן הזה?

"המאמן הזה שם יותר דגש על בילד-אפ ולחץ גבוה וצריך להתאים את עצמנו אליו. הוא נותן לנו את הכלים להצליח, אנחנו מתרגלים את זה המון באימונים. אנחנו מסונכרנים ביחד, וזה עושה לנו את החיים יותר קלים. זה גם שינה קצת את סגנון המשחק".

בעונה שעברה למרות האליפות היתה תדמית שההגנה לא מספיק טובה. האם תרצו להוכיח שהבלם הישראלי כן השתפר וכן אפשר להצליח עם הגנה שמורכבת ברובה מישראלים?

"לדעתי אנחנו ההגנה שספגה הכי פחות בליגה. יכולים לדבר תמיד. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו - גם אם יביאו שחקנים. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו ראויים להיות על המגרש, לעלות בדרגה ממשחק למשחק".

מילסון שחקן יותר מדי חשוב לקבוצה. עברת דברים בכדורגל, איך אתה רואה את זה?

"יש מי שידאג לזה, ישימו את הסאגה מאחורינו במהירות האפשרית לדעתי".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"הדבר הראשון שהמאמן אמר זה שהוא אוהב לשפר את השחקנים באופן אישי. נלך איתו יד ביד". לאזטיץ'/דני מרון

נכנסים לתוך חודש של מוקדמות באירופה, איך אתה רואה את המשחקים ללא ביתיות?

"האמת שעוד לא ראינו דברים על היריבה שלנו. ננתח אותה המון, נראה הרבה וידאו, נלמד את החולשות ואיפה צריכים לשים את הנקודות. נבוא לשם כדי לנצח, לעלות שלב וללכת הכי רחוק שאפשר בליגת האלופות. אפשר לעשות את זה גם בלי בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully