וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו גלינאט חתם במכבי ר"ג, מרכוס קאר בגליל עליון

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 11:39

הגארד האמריקאי שהצטיין אשתקד באריס סלוניקי מצטרף לאחת מהפתעות העונה, הרכז שבלט בבני הרצליה נשאר בליגת העל. עמית גרשון האריך חוזה בהפועל חיפה

מחוץ לקווים, 15.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי רמת גן השלימה היום (שלישי) את מצבת הזרים שלה לעונה הקרובה עם חיזוק מענין מאוד, כשהחתימה את הגארד האמריקאי רוברטו גלינאט, שהצטיין אשתקד בשורות אריס סלוניקי.

גלינאט (27, 1.92 מ') לא הצליח להגשים את חלום ה-NBA שלו ושיחק בשנים האחרונות בדנמרק, איטליה, טורקיה וצרפת. אשתקד העמיד ממוצעים מרשימים של 14.6 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-0.7 אסיסטים למשחק בליגה היוונית הבכירה.

הגארד האמריקאי מצטרף לאייזיה מיילס, דורי סהר, רועי הובר, אמין סטיבנס ודרו קרופורד שחתמו בשורות אחת מהפתעות העונה מוקדם יותר הקיץ.

שחקן מכבי רמת גן רוברטו גלינאט. האתר הרשמי של מכבי רמת גן, אתר רשמי
חיזוק מעניין. גלינאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי רמת גן

* הפועל גליל עליון ממשיכה במאמציה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה, והבוקר (שלישי) הוא הודיעה על החתמתו לעונה אחת של הרכז האמריקאי מרכוס קאר (25, 1.88 מ'). הגארד החל את העונה שעברה באריס סלוניקי ואז הצטרף לבני הרצליה, שם הרשים עם ממוצעים של 12.1 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק, כולל הופעה אדירה של 33 נקודות בניצחון על עירוני קרית אתא. הרכז האמריקאי הוא ההחתמה החמישית של גליל בקיץ זה, אחרי צירופם של יונתן אטיאס, שאקור ג'ויסטון, אחמד היל, שחר עמיר, לוקאס גולדנברג.

* הפועל חיפה הודיעה שעמית גרשון ימשיך בשורותיה גם בעונה הבאה. הגארד העמיד אשתקד ממוצעים של 10.5 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully