וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקאוטים שוב מתלהבים: נועם יעקב בדרך לעוד טורניר גדול?

כוכב נבחרת העתודה היה אחד השחקנים הבולטים בכל שלב הבתים: "יוצר מרשים. צריך לקחת אותו בחשבון לחמישיית הטורניר"

מחוץ לקווים, 15.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אף שהפסידה אמש (שני) לראשונה בשלב הבתים של אליפות אירופה לנבחרות עתודה, נבחרת ישראל הבטיחה את פסגת בית ב', ותפגוש ביום רביעי הקרוב את יוון בשמינית הגמר.

אם בקיץ שעבר היה זה המופע של נועם יעקב ודני וולף, שסחבו את ישראל עד גמר אליפות אירופה, הפעם הרכז הצעיר שחתם במהלך הקיץ בהפועל תל אביב הוא הכוכב הבלתי מעורער. חברו נותר במכללות, ועל כן יעקב - המוקף בשחקני משנה טובים, שבינתיים מספקים את הסחורה - הוא הפנים של הנבחרת הזו.

בינתיים, חרף אחוזי קליעה רעים (35.9 מהשדה, 23.1 ל-3), זה נראה לא רע בכלל. הרכז הישראלי מדורג חמישי בטורניר בנקודות למשחק (15), שלישי באסיסטים למשחק (5.3) ו-22 בריבאונדים למשחק (5.7), אף שהוא מדורג שלישי בישראל בכמות הדקות למשחק עם 29.4, כשלפניו יואב ברמן (29.9) ואלון מיכאלי (34.1).

יעקב פתח את הטורניר מעט מהוסס, עם 7 נקודות, 3 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בניצחון על צ'כיה, אך מול איטליה סיפק הצגה נפלאה של 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ומול גרמניה אמש תרם 18, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל נועם יעקב. אתר פיב"א, אתר רשמי
בדרך הנכונה. יעקב/אתר רשמי, אתר פיב"א

גם הסקאוטים ברשת התרשמו לטובה. בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) nbadraftpoint ציינו כי ההופעה שלו מול איטליה היתה "נפלאה", וכי "הגובה הנמוך שלו (1.85 מ') אולי יגביל אותו, אבל הוא יכול להיות שחקן מהנה מאוד באירופה בשנים הקרובות".

בחשבון NextUpProspects, המנתח שחקנים צעירים מרחבי העולם, הוסיפו וכתבו: "יעקב התאושש יפה מול איטליה. צריך לקחת אותו בחשבון לחמישיית הטורניר. שוב הציג את היעילות שלו עם הכדור והיצירתיות כשהכדור אצלו".

"הופעה טיפוסית", כתב הסקאוט הפולני מיכאל שליז' אחרי הניצחון על איטליה. "הוא הציג את יכולות הפליימייקינג שלו, סחט עבירות והוכיח את עצמו גם בהגנה". בחשבון הטוויטר MavsDraft, לו למעלה מ-20 אלף עוקבים, נכתב: "חתיכת משחק לנועם יעקב. הוא יוצר מרשים שיכול לפרוח בפיק אנד רול, למרות שהוא עדיין קצת קטן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת העתודה של ישראל נועם יעקב. אתר פיב"א, אתר רשמי
פורח בפיק אנד רול. יעקב/אתר רשמי, אתר פיב"א

יעקב, שהחל להשתפשף בקבוצה הבוגרת של וילרבאן בעונה שעברה, יקווה לקבל יותר דקות תחת סטפנוס דדאס בקבוצה אותה הוא אוהד, אך קל זה לא יהיה: בימים האחרונים צצו דיווחים על מעבר אפשרי של פטריק בוורלי בשורות הפועל תל אביב, כשהקו האחורי כולל כרגע את ג'ו רגלנד, מרכוס פוסטר, בר טימור וגיא פלטין.

בקיץ שעבר, בגיל 18, נבחר לחמישיית הטורניר באליפות אירופה לנבחרות עתודה, תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 16.1 נקודות, 7.6 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully