וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף לפחות שני שחקנים עד בראגה

בקבוצה התאכזבו מהיכולת באלוף האלופים: "ברור שחסרים שחקנים". לוזון מתלבט לגבי ההצעה על טוקלומטי, רומן: "בראגה? בכל משחק יש איך לנצח"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מחזיקת הגביע מכבי פתח תקוה נוצחה אמש (שני) 2:0 בידי מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים ואיבדה על הדרך את הסיכוי לזכות בגביע הטוטו. המלאבסים לא נראו טוב בבכורה הרשמית של המאמן החדש דן רומן ובקבוצה התאכזבו כמובן מהיכולת בשלבים גדולים במשחק - אם כי עדיין מדובר בשלב מאוד מוקדם של העונה וברור שעוד יהיו שינויים בסגל. "אנחנו יודעים שנצטרך להתחזק", אמרו בקבוצה בסיום המשחק, "ברור לנו שחסרים עוד שחקנים ונעשה את כל המאמצים לצרף עוד שחקנים במספר עמדות".

ביום חמישי הקרוב תערוך פתח תקוה משחק אימון מול הנבחרת האולימפית של גיא לוזון ומיד לאחריו יחלו ההכנות הסופיות לקראת צמד המשחקים מול בראגה הפורטוגלית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, כשהראשון ייערך ב-25 ביולי בפורטוגל.

רומן נשאל אמש בנוגע למשחקים מול הפורטוגלים והשיב: "ברור שאנחנו הולכים לשחק מול קבוצה שהיא ברמה מאוד גבוהה, קודם כל זה יהיה נסיון טוב בשבילנו, כדי להבין איך אנחנו נצטרך לשפר את המשחק שלנו ומן הסתם שהולך להיות שם מאוד מאוד קשה. אנחנו באים כמו שבאים לכל משחק ואני חושב שבכל משחק יש איך לנצח. לפעמים הסיכויים שלך פחות גבוהים, זה ברור, אבל בכל משחק יש איך לנצח ונצטרך למצוא את הדרך שלנו במשחק הזה. נרצה להמשיך ולפתח את סגנון המשחק שלנו, ברור לנו שזה לא יהיה קל, אבל אנחנו נבוא בשביל לשחק. אנחנו פה ואנחנו גאים להיות פה, נלך וניתן את כל מה שיש לנו".

שחקני מכבי פתח תקוה. דני מרון
עוד יש עבודה. שחקני מכבי פתח תקוה אמש/דני מרון

המאמן והצוות שלו ממשיכים בחיפושים אחר קשר זר עושה משחק, שייכנס לעמדה שבה שיחק מאור לוי שעזב למכבי נתניה. בפתח תקוה מנסים בשלב הזה לצרף שני זרים לפחות לחלק הקדמי ועושים גם מאמצים להביא עוד לפחות ישראלי אחד נוסף.

פתח תקוה חסרה אמש את עידן טוקלומטי, שנמצא בנבחרת האלימפית שתמריא בקרוב למשחקים האולימפיים בפריז. גם החלוץ סאליו גינדו לא התלבש אמש, אחרי שהחמיץ את מחנה האימון של הקבוצה בשבוע שעבר משום שלא הצליח להסדיר ויזה לבולגריה.

לצד ההכנות המקצועיות, יצטרך יושב ראש המועדון אבי לוזון, לקבל החלטה גם בנוגע להצעתה של הכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה, שמציעה שלושה מיליון יורו עבור טוקלומטי. בפתח תקוה מאמינים בשלב זה שהם יכולים לקבל סכום גבוה יותר עבור החלוץ המוכשר שלהם, אולם ייתכן שעוד תהיינה התפתחויות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully