וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין קלארק "פירקה" את המאמנת שלא זימנה אותה לסגל ארה"ב לפריז

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 8:33

אחרי שהכדורסלנית הכי מדוברת באמריקה לא זומנה למשחקים האולימפיים, היא ענתה על המגרש מול המאמנת שהשאירה אותה בחוץ. ואז הגיע העיתונאי שהקפיץ אותה

קייטלין קלארק, שחקנית אינדיאנה פיבר. GettyImages
נכנסת לקצב. קלארק/GettyImages

קייטלין קלארק ממשיכה לשגע את חובבי הספורט בארה"ב, כשלאחרונה עומדת על הפרק השאלה למה היא לא זומנה לסגל נבחרת ארצות הברית למשחקים האולימפיים. רגע סמלי היה בסוף השבוע, כאשר קלארק וקבוצתו אינדיאנה פיבר ניצחו את מינסוטה לינקס, שהמאמנת שלה - היא במקרה גם מאמן הנבחרת הלאומית.

למרות שהיא חובשת את שני הכובעים, מאמנת מינסוטה לינקס זעמה כאשר נשאלה על העניין, וביקרה עיתונאי בחריפות כשהבהירה שיש זמן ומקום לכל דבר, ושעיתונאים צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם שואלים אותה שאלות.

כאמור, ביום ראשון בלילה, מינסוטה לינקס הפסידה 81:74 לאינדיאנה של קלארק. הפיבר שיפרו את מאזנם ל-14:11, בעוד מינסוטה נמצאת במקום השני במערב, עם מאזן 8:16.

שאלה של כתב ESPN על העןבדה שקלארק לא זומנה הרתיחה את המאמנת. "למה לעזאזל שאענה עכשיו על שאלה של הנבחרת?!", ענתה בזעם מאמן מינסוטה, "אני לובשת חולצה של מינסוטה עכשיו. ואני המאמנת הראשית של הנבחרת הלאומית, אבל אני לא יו"ר הוועדה. מישהו רוצה לדבר על משהו אחר?".

כך או כך, נראה שקלארק מתחילה להסתגל ל-WNBA, ביום ראשון קלעה 17 נקודות והוסיפה 6 אסיסטים, ואחרי שפתחה את העונה עם 5:0, אינדיאנה ניצחה בשמונה מ-12 מקחיה האחרונים וקלארק נכנסת לקצב. יותר מזה: מאמנת מינסוטה ראתה את האולם הביתי מתמלא באוהדים שבבירור הגיעו לצפות בקלארק, ואף הריעו לה - על אף ההפסד של הקבוצה הביתית.

יש לציין שהמאמנת אכן לא בוחרת את הסגל, שנקבע על ידי יו"ר הוועדה, ג'ן ריזוטי. כאשר היא נשאלה על כך בחודש שעבר, טענה שעצם הענייין שיותר אנשים יצפו בנבחרת בגלל הפופולריות העצומה של קלארק, היא לא רלוונטית, ושיקולי שיווק הם חסרי משמעות.

"זה יהיה חוסר אחריות עבורנו לדבר על קייטלין קלארק בדרך אחרת מאשר איך היא תשפיע על המשחק של הקבוצה", אמרה ריזוטי בחודש שעבר. "זה לא בסמכותה של הוועדה שלנו להחליט כמה אנשים יצפו או כמה אנשים יסתכלו על ארה"ב. תפקידנו רק ליצור את הצוות הכי טוב שיכולנו עבור שריל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully