וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב חשפה פגמים: בחמישייה הראשונה יש יותר מדי אגו?

האמריקאים אומנם ניצחו את אוסטרליה, אבל הצבע חדיר, יש יותר מדי איבודים, והחמישייה הראשונה לא מספיק מפרגנת. האם זה יספיק לפריז? קר: "עדיף ללמוד את הלקח הזה עכשיו מאשר מאוחר יותר"

צפו בתקציר: נבחרת ארה"ב גוברת על קנדה במשחק הכנה לאולימפיאדה/פלייר

נבחרת ארה"ב רשמה אתמול (שני) ניצחון שני בהכנה שלה לטורניר האולימפי בפריז, רבל על פי פרשן ה-NBA של ESPN, "ארה"ב חשפה חלק מהפגמים שלה" בניצחון. על פי בריאן ווינדהורסט, "למרות כל הפופולריות של הזריקות לשלוש, התחרותיות בכדורסל הבינלאומי מגיעה לעתים קרובות למשחקים צמודים שמוכרעים על הפרש קטן. ובטורנירים האחרונים, נבחרת ארה"ב הפסידה בקרבות האלה לעתים קרובות מדי. תיקון הבעיה היה חשוב ביותר בעת הרכבת הסגל לפריז, בניסיון לזכות בזהב אולימפי חמישי ברציפות. אבל בשלב מוקדם זה של התהליך, ניכר שנותרו אתגרים".

נבחרת ארה"ב ניצחה את אוסטרליה 92:98 במשחק באבו דאבי לעיני 12,217 אוהדים באיתיחאד ארנה, אבל "היו כמה דברים שצריך לשים לב אליהם, שהאוסטרלים חשפו".

אנתוני אדוארדס, טייריס הליברטון, שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורסל. Christopher Pike, GettyImages
דומיננטי. אדוארדס/GettyImages, Christopher Pike

נקודת האור היה אנתוני דייויס, שסיים עם 17 נקודות ו-14 ריבאונדים ב-18 דקות בלבד, כשהוא מצטיין בהגנה וממחיש את תרומתו הגדולה. אנתוני אדוארדס ממשיך להראות את ערכו במשחקים בינלאומיים, ומהחמישייה הפותחת רשם 14 נקודות.

למרות שהם תקופה קצרה ביחד, האמריקאים נכנסו מוקדם לקצב, וקלעו 32 נקודות ברבע הראשון כשלברון ג'יימס וג'ייסון טייטום משתלבים ביחד לצמד דינמי. "אני חושב שעשינו שיפור גדול בשני צדי המגרש", אמר דייוויס. "יש לך 12 חבר'ה בקבוצה שכולם שחקני עילית, השחקנים הכי טובים בקבוצה שלהם, ולכן זה נהיה קשה כשאתה מנסה לשחק אחד עם השני ומנסה להבין את זה ולקבל את ההחלטות הנכונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האוסטרלים, שניצחו את ארה"ב גם ב-2019 וגם ב-2021, ידעו לתקוף את האמריקאים ללא חשש ו"מצאו את הרכות שנותרה דאגה משמעותית". על פי ווינדהרסט, "האוסטרלים צברו 68 נקודות בצבע. זה נתון מאוד במשחק של 48 דקות ב-NBA; אבל במשחק של 40 דקות זו נורה אדומה מהבהבת". לדברי סטיב קר, "עדיף ללמוד את הלקח הזה עכשיו מאשר מאוחר יותר. וזו תהיה קלטת טובה לצפייה".

מי שעוד צפתה במשחק הייתה נבחרת סרביה, עם ניקולה יוקיץ', שישחקו מול נבחרת ארה"ב במשחק ידידות ביום רביעי, אבל הנבחרות גם ייפגשו באולימפיאדה ב-28 ביולי.

יתרון 18 של האמריקאים צומק לחמש נקודות כשנותרו חמש דקות לסיום ופעמיים זה ירד לארבע נקודות בדקה האחרונה. שתי שלשות של טייריס הליברטון וארבע זריקות עונשין של דווין בוקר סגרו עניין.

"נבחרת ארה"ב אכן נראתה טוב יותר בהתקפה מאשר בניצחון שלה על קנדה בשבוע שעבר בלאס וגאס", כתב הפרשן, "היא קלעה 12 שלשות, והנעת הכדור והסדר השתפרו. אבל האמריקאים עדיין איבדו 18 פעמים - הרבה יותר מדי".

לברון ג'יימס נותן כיף לחברו ג'רו הולידיי, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. Christopher Pike, GettyImages
נכנסים לקצב? לברון/GettyImages, Christopher Pike

קר ממשיך לנסות להריץ שתי חמישיות שונות - הראשונה עם סטפן קרי, אנתוני אדוארדס, ג'ייסון טייטום, לברון ג'יימס וג'ואל אמביד, והשנייה עם ג'רו הולידיי, דווין בוקר, טייריס הליברטון, אנתוני דייויס ובאם אדבאיו. דריק ווייט (שזומן במקום קוואי) רק הצטרף, וקווין דוראנט סובל מפציעה (לא מדאיגה לדברי קר).

"אנחנו לא יכולים להרגיש בנוח. אני חושב שברבע השלישי הרגשנו סופר נוח, הורדנו את הרגל מהגז", אמר אדוארדס. "אני חושב שהקבוצה השנייה חולקת את הכדור הרבה יותר מהחמישייה הראשונה. אז עלינו לעשות עבודה טובה יותר כדי לשלב אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully