וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: כך השדר הארגנטינאי הרנן פלר "כישף את קולומביה"

השדר היהודי, ידיד ישראל, לא היסס לנחס את הקולומביאנים בכל כדור חופשי, והפך לגיבור במדינתו. אל תפספסו את הקטע הקורע. בסיום הצטלם עם מסי - תוך שהוא עונד את סיכת החטופים

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

שידור של משחק כדורגל בדרום אמריקה נעשה בסגנון שונה לחלוטין מזה שמוכר לנו פה בישראל או באירופה (יעיד על כך סגנון הפרשנות הייחודי של סלבה ברזילאי האגדי), וכך היה גם בגמר קופה אמריקה בין ארגנטינה לקולומביה, שנגמר בניצחון של אלופת העולם 0:1 אחרי הארכה.

מי ששידר את המשחק היה השדר היהודי הרנן פלר, האיש שאחרי ה-7 באוקטובר היה פותח את שידורי הליגה הארגנטינית בתפילה לחזרת החטופים ובגינוי החמאס ופשעי הטרור - אחרי שדודתו אופליה נחטפה מאחד הקיבוצים בדרום.

הרנן פלר עם מסי וסיכת החטופים

פלר, לצד שדר הקווים גסטון אדול, "ניחסו" במודע את נבחרת קולומביה, ובכל פעם שהייתה קרן לזכות הקולומביאנים, השדרים אמרו את אותו משפט: כמה פעמים קולומביה כבשה בטורניר מכור נייח? חמש פעמים, זה שיא טורניר מאז 1993.

כאמור, הדבר נאמר שוב ושוב, בכל מצב נייח לקולומביה, כשמבחינת השדרים אסור להפסיק את המנחוס, עם כל הכבוד ל"שידור מקצועני". בסופו של דבר, כזכור, ארגנטינה ניצחה, קולומביה לא כבשה, והקטע של פלר הפך לעוד קאלט ארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully