וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההפסד: ישראל סיימה בפסגת הבית באליפות אירופה עד גיל 20

18 נק' ו-7 ריב' של נועם יעקב לא הספיקו עבור העתודה שנכנעה 73:61 לגרמניה בהפסד ראשון ביורובאסקט. יוון מחכה בשמינית הגמר

מחוץ לקווים, 15.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בפעם האחרונה שנבחרות העתודה של ישראל וגרמניה נפגשו זה הסתיים בהעפלה של הנבחרת הישראלית לשלב חצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20 בשנה שעברה. הערב (שני), השתיים נאבקו על פסגת בית ב' לקראת השלמת היריבות בשמינית הגמר, והפעם זה הסתיים בניצחון גרמני של 61:73 על ישראל שבכל זאת סיימה במקום הראשון בבית ותפגוש את יוון בשלב הבא. הנבחרת הישראלית סיימה את שלב הבתים עם שני ניצחונות על צ'כיה ואיטליה והפסד בודד, ובעקבות מאזן פנימי, עלתה מראשות הבית.

הרבע הראשון היה צמוד לאורכו כשאלון מיכאלי (12 נק' ו-10 ריב') ויואב ברמן (4 נק') הובילו את הקלעים בכחול, ומנגד מרטין קאלו (14 נק') קבע 13:15 גרמני. נועם יעקב (18 נק' ו-7 ריב') התחיל להתחמם והעלה את הנבחרת של אלעד חסין ליתרון בדקות טובות, אבל בצד השני ג'סטין אוניאקה (12 נק') הוריד את גרמניה להפסקה ביתרון קטן של 27:31.

הרבע השלישי עוד נותר צמוד בזכות יכולת טובה של אייל הראל (10 נק') ושחר דורון (14 נק'), אך זה היה הערב של הגרמנים. אליאס ראפיקה (13 נק') סייע למאנשפט להגדיל את היתרון לדו ספרתי, ובסיום גרמניה סיימה בפסגת הבית עם ניצחון חשוב והיא תפגוש את צרפת בשמינית הגמר.

קלעו לישראל: נועם יעקב (7 ריב') 18, שחר דורון 14, אלון מיכאלי (10 ריב') 12, אייל הראל 10, יואב ברמן 4, אילי דולינסקי 2, עמית מנחם 1. ניב למפרט, עומרי שלף, מקסים פילונקו ומאור נקרשביץ' שותפו ולא קלעו.

נועם יעקב נבחרת העתודה של ישראל. פיב"א
משחק גדול של הרכז לא הספיק הפעם. נועם יעקב/פיב"א

ישראל כאמור תפגוש את יוון בשלב שמינית הגמר ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully