וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקות בוז נגד דיא סבע במשחק האימון של מכבי חיפה

אחרי המחאה ברשתות החברתיות ושלטים במתחם האימונים, סבע ספג שריקות גם במשחק של הירוקים מול הנבחרת האולימפית, כולל שלט "סבע לא רצוי"

תקציר משחק אימון: מכבי חיפה - הנבחרת האולימפית 1:2/ספורט1

נמשכת המחאה נגד דיא סבע, והיום (שני) במהלך משחק האימון של מכבי חיפה מול הנבחרת האולימפית נתלה שלט שעליו נכתב "סבע לא רצוי במכבי" והשחקן ספג שריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור מהרגע שנכנס בדקה ה-46. יש לציין שעל פי מה שנשמע מהצד, השריקות נעשו על ידי מספר קטן של אוהדים.


כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

שלט של אוהדי מכבי חיפה נגד דיא סבע. ברני ארדוב
מחאת בודדים? השלט לסבע/ברני ארדוב
דיא סבע מכבי חיפה לצד רוי רביבו הנבחרת האולימפית של ישראל. ברני ארדוב
דיא סבע מכבי חיפה לצד רוי רביבו הנבחרת האולימפית של ישראל/ברני ארדוב

עם זאת, זה ממשיך מגמה שנמשכת כבר הרבה זמן, והחלה גם ברשתות החברתיות. כזכור, שלטים הקוראים לא להחזיר את דיא סבע למכבי חיפה נתלו במתחם האימונים בכפר גלים, כמו גם בסמוך למשרדים של הנשיא יעקב שחר ברחוב המסגר בתל אביב. באחד השלטים בכפר גלים נכתב: "תומך טרור לפני השחקן?" (פרפראזה על האמירה המפורסמת "האדם לפני השחקן", שאומצה כמוטו של המועדון), ובאחד אחר נכתב: "לא רוצים את סבע בחיפה". ברחוב המסגר נכתב באחד השלטים: "ברק בחר לא נכון".

במועדון מעריכים שמדובר במיעוט ולא בדעתו של רוב הקהל. כידוע, סבע הושאל לאמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות לאחר שאשתו שיתפה פוסט בתחילת המלחמה שהבליט מקרי מוות של ילדים בעזה ובישראל. כעת החליטו במועדון להחזיר את השחקן לקראת העונה הבאה.

גם בארגוני האוהדים הכחישו מעורבות בתליית השלט ולפי גורמים המעורים בפרטים, בפעם הקודמת לא מדובר היה באקט מאורגן אלא ביוזמה פרטית של אוהד או כמה אוהדים בודדים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully