וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים החדשים של לאמין ימאל: הפרסומת, החברה וההשוואה למסי

בזמן שעולם הכדורגל ממתין למפגש בין שני הכוכבים בגמר בין אלופות היבשות, אדידס כבר מכתירה את ימאל כיורש של מסי. וגם: החברה של ימאל נחשפה והפכה ללהיט

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

אחרי יממה גדולה של גמרים, הכל מתכנס לכדי דו קרב גדול אחד, זה שכולם ייחלו וקיוו לו: ליאו מסי נגד לאמין ימאל. מסי אומנם נפצע בניצחון 0:1 על ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה, אבל בעולם הכדורגל כבר חוככים ידיים בהנאה, ומקווים שהוא לא יוותר על ה"פינאליסימה", המשחק המסורתי בין אלופת הקופה אמריקה לזוכת היורו, בו יוכל להתמודד לראשונה במשחק רשמי מול ימאל, האיש שמסומן כממשיך דרכו.

היום, אחרי הזכייה של ספרד, אדידס כבר למעשה הכתירה את ימאל כיורש של מסי, עם פרסומת שכתבה שבה נכתב "העז והילד" - כשהעז הוא כמובן ה-GOAT (הגדול בכל הזמנים) והילד הוא ימאל, הלהיט החדש של הכדורגל העולמי.

השניים, שהתיעוד המשותף שלהם מהעבר בו נראה מסי "מטביל" את ימאל התינוק כחלק מקמפיין שיווקי, חרך את הרשת, יקוו לפגוש זה את זה, השאלה היא רק היכן זה יקרה. עדיין לא ברור איזה אצטדיון יארח את המשחק, אולם אחת האפשרויות שעלו בשעות האחרונות, היא לקיים אותו בקאמפ נואו המחודש. זו כמובן תהיה סגירת מעגל למסי, שמעולם לא קיבל משחק פרידה רשמי אחרי עזיבתו את ברצלונה, ובתקשורת הקטלאנית כבר קוראים לנשיא ז'ואן לאפורטה לנקוט בצעדים כדי לארח את המשחק.

"לאפורטה חייב למצוא דרך לקיים את הפינאליסימה בקאמפ נואו המחודש. זו תהיה הפרידה האולטימטיבית ממסי", כתב העיתונאי הקטלאני רפאל הרננדס. ב"ספורט" הקטלאני כתבו: "המשחק שכל אוהדי ברצלונה חלמו סוף סוף יקרה. שחקן העבר הגדול ביותר של ברצלונה יפגוש את מי שאמור להיות שחקן העתיד שלה - והמוטיבציה של שניהם תהיה בשיאה".

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מניף את גביע הקופה אמריקה. רויטרס
"המשחק שיוכיח - לה מאסיה האקדמיה הטובה בעולם". מסי/רויטרס

המשחק בין ספרד לארגנטינה, אלופות היבשת, אמור להתקיים במהלך שנת 2025, אולם עדיין לא נקבעו תאריך או אצטדיון מארח. קונמבול תקבע היכן המשחק יתקיים, ולפיכך צפויה לאוהדי ברצלונה אכזבה. כל הסימנים בשלב זה, מראים שקונמבול יבחרו בארצות הברית כמדינה המארחת של המשחק, בעיקר מסיבות כלכליות.

"עבור אוהדי ברצלונה, משחק בין מסי לימאל יהיה בעל משמעות סמלית מיוחדת", הסבירו ב"ספורט". "הוא ימחיש את העבודה האדירה שנעשית בלה מאסיה, אקדמיית הכדורגל הטובה בעולם, שייצרה שני גאוני כדורגל".

לאמין ימאל נבחרת ספרד השחקן הצעיר המצטיין של יורו 2024. GettyImages
בדרך למעלה. ימאל/GettyImages
בת הזוג של לאמין ימאל, אלכס פאדייה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
בת הזוג של לאמין ימאל, אלכס פאדייה/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
בת הזוג של לאמין ימאל, אלכס פאדייה. טיקטוק, @alexpaadilla, צילום מסך
האנונימיות נגמרה. בת הזוג של ימאל/צילום מסך, טיקטוק, @alexpaadilla

אגב, אתמול ימאל חשף את בת הזוג שלו באופן רשמי: אלכס פאדייה, בת 17, שמאז שנחשפה כחברה שלו מספר העוקבים שלה בטיק-טוק גדל ביממה אחת מכמה עשרות אלפים לחצי מיליון (וזו רק ההתחלה). היא הצטלמה לצדו ולצד משפחתו על הדשא, וככל הנראה צריכה להתרגל גם היא לתהילה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully