וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמו ימי החסד? דיווח: סאות'גייט עשוי לשלם את המחיר בעקבות ההפסד

ב"טיימס" וב"טלגרף" טוענים שההתאחדות האנגלית מאסה במאמן הנבחרת. רשימת המועמדים להחליפו כוללת את אדי האו וגרהאם פוטר

תקציר זכייתה של ספרד ביורו 2024 אחרי 1:2 בגמר מול אנגליה/ספורט1

אחרי הפסד בגמר יורו נוסף, עם 2:1 לספרד, הביקורות על הנבחרת האנגלית לא איחרו להגיע, כשגם גארת' סאות'גייט נמצא על המוקד. במהלך כל הטורניר השיטה של מאמן הנבחרת לא הייתה מרשימה, אבל התוצאות לפחות הביאו את נבחרת שלושת האריות שוב למעמד הגמר, שכמובן שוב הסתיים עם הפסד כואב.

ביום שאחרי כבר מלקקים את הפצעים בהתאחדות האנגלית ומביטים האלה אל עבר מונדיאל 2026, רק שהפעם ימי החסד של סאות'גייט עשויים להסתיים. לאנגלי בן ה-53 חוזה עד סוף 2024, ודווקא אחרי ההעפלה לגמר עלו דיווחים על כך שינסו בהתאחדות להאריך את חוזהו עד אחרי המונדיאל הבא, אך כעת עולים דיווחים שונים לחלוטין בממלכה.

ב"טיימס" וב"טלגרף" טוענים שסאות'גייט עשוי לסיים את תפקידו כבר בחודשים הקרובים, ושההתאחדות העלתה שני מועמדים אנגלים אחרים בדמותם של אדי האו, מאמנה של ניוקאסל, וגרהאם פוטר. מלבד השניים, גם מאוריסיו פוצ'טינו ותומאס טוכל נמצאים ברשימה, אך בהתאחדות מעדיפים לתת את הבמה למאמנים אנגלים. ב"טיימס" מספרים שהאו הוא כרגע בראש רשימת המועמדים, כשפנייה עשויה להתבצע כבר בתקופה הקרובה במטרה לסגור איתו על חוזה.

אדי האו, מאמן ניוקאסל. OLI SCARFF/AFP, GettyImages
מועמד בכיר לתפקיד. אדי האו/GettyImages, OLI SCARFF/AFP

אפשרות נוספת לפי אותם דיווחים היא שסאות'גייט יעזוב עם תום חוזהו בסוף דצמבר 2024, אולם הסבירות לכך נמוכה יותר, כיוון שאם בהתאחדות האנגלית לא יצליחו לסכם עם אחד המועמדים, סאות'גייט ימשיך לשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully