וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקות לאזטיץ': האם המאמן יילך עם הצעירים עד הסוף?

15.7.2024 / 15:23

אבו פרחי ולין הרשימו את מאמן מכבי תל אביב במחנה האימונים וגם נאווי ורוזן קיבלו זימון לסגל לאלוף האלופים (20:00, ספורט1). השאלה המרכזית היא אם יהיו בתכניות גם כשהקיץ ייגמר ושחקני האולימפית יחזרו

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

ז'ארקו לאזטיץ' אמר אתמול במסיבת העיתונאים הראשונה שלו, שהוא מאוד מתחבר לשחקנים צעירים ואוהב לעבוד איתם, כפי שעשה בבאצ'קה טופולה. הסרבי מיישם זאת הלכה למעשה כבר הערב (שני, 20:00, ספורט1) כשהוא זימן למשחק אלוף האלופיםנגד מכבי פתח תקוה את בר לין, רוי נאווי, שחר רוזן וסייד אבו פרחי.

לאזטיץ' הזמין לסגל גם את נדב נידם ומתן חוזז, המבוגרים יותר, שהיו מושאלים בעונה שעברה להפועל ירושלים והתקופה הקרובה תהיה הזדמנות עבורם להוכיח למאמן שמקומם בקרית שלום ולא כמושאלים בקבוצה אחרת בעונה הקרובה.

באשר ללין שהיה מושאל להפועל חיפה בעונה שעברה, הקשר הצעיר קיבל מלאזטיץ' גם דקות במשחקים במחנה ואפילו בהרכב בדיוק כמו אבו פרחי ונראה שהדעה של המאמן לגבי השניים חיובית. ביחד עם נאווי ורוזן יש כרגע למאמן מכבי תל אביב חומר צעיר שידחוף מלמטה, אבל השאלה תהיה האם כאשר יחזרו חמשת שחקני הנבחרת האולימפית, שגיב יחזקאל יצטרף ויוחתם עוד זר אחד לפחות, יהיה מקום גם לחבורה הצעירה שיצאה עם הקבוצה למחנה בפולין וכרגע נמצאת בנקודת פריצה בתוך הסגל.

סייד אבו פרחי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
קיבל צ'אנס במחנה האימונים. אבו פרחי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תתחיל את הקמפיין האירופי שלה בשבוע הבא (שלישי) עם המשחק הראשון מבין שניים נגד סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully